شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق بازنشستگان#افزایش حقوق

خبر بد برای بازنشستگان | این فرد مانع افزایش حقوق بازنشستگان می‌شود؟

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: امروز دوشنبه است و انتظار داریم همین امروز سرپرست وزارت کار به وعده‌ی خود عمل کند؛ با رسانه‌ها مصاحبه و نظر دولت را اعلام نمایند تا هزاران بازنشسته از نگرانی و بلاتکلیفی نجات یابند.

خبر بد برای بازنشستگان | این فرد مانع افزایش حقوق بازنشستگان می‌شود؟

سرپرست وزارت کار مانع افزایش حقوق بازنشستگان می‌شود؟

بازنشستگان از پنج شنبه هفته قبل در انتظار اعلام رسمی نظر دولت هستند؛ قرار بود شنبه‌ی همین هفته سرپرست وزارت کار، رای دولت در مورد افزایش مستمری بازنشستگان را به جامعه ابلاغ کند اما این اتفاق نیفتاد. علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: پنج شنبه آخرین جلسه کانون عالی و نمایندگان بازنشستگان با سرپرست وزارت کار و مدیرعامل تامین اجتماعی بود که قرار شد شنبه سرپرست وزارت کار به طور رسمی اعلام موضع کند؛ علاوه بر این قرار شد ما تا شنبه مصاحبه نکنیم و هیچ حرفی با رسانه‌ها نزنیم؛ در این چند روز ما پاسخ رسانه‌ها را ندادیم و منتظر عمل به وعده‌های آقایان بودیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی با بیان اینکه «نظر بازنشستگان اجرای قانون یعنی همان ۳۸ درصد به اضافه‌ی مبلغ ثابت برای سایر سطوح مستمری‌ست» می‌گوید: قرار بود شنبه مصاحبه کنند و بگویند احکام جدید را چه زمانی می‌زنند اما نه شنبه و نه یکشنبه خبری نشد؛ ما در این مدت زیر بمباران تماس‌های بازنشستگان بودیم. بازنشستگان نگران و ناراضی هستند و مدام می‌پرسند چرا به وعده‌ها عمل نشد.

منبع: ایلنا