شهر خبر

کادر فنی پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد/ مهاجم نگیریم با مشکل مواجه می‌شویم

کادر فنی پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد/ مهاجم نگیریم با مشکل مواجه می‌شویم

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است باید هرچه زودتر تا قبل از آغاز فصل خط حمله قرمزپوشان با جذب مهاجم جدید تقویت شود.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جذب بازیکنان جدید و شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس نیروهای خوبی را جذب کرده و به نظر می رسد شرایط خوبی را برای آغاز پرقدرت در فصل جدید دارد اما اشتباه بزرگ تیم و کادر فنی این بود که باید ابتدا به جذب مهاجم ششدانگ فکر می کردند و بعد از آن خریدهای بعدی را انجام می دادند.

وی افزود: فصل قبل مشکل بزرگی که در پرسپولیس داشتیم این بود که تیم در امر گلزنی مشکل داشت. اگر هر بازی راحت گل بخوریم ولی بتوانیم راحت گل بزنیم می توانیم حتی اگر دروازه باز شد آن را در بازی جبران کنیم اما همه دیدیم که فصل قبل پرسپولیس در امر گلزنی ضعیف بود و مهاجمان تیم دور از انتظار ظاهر شدند و به همین دلیل جذب مهاجم برای یحیی و قرمزپوشان از نان شب هم واجب تر است.

بازیکن سال‌های دور قرمزها با اشاره به شرایط تیم و پیش بینی از آینده تیم گل‌محمدی تصریح کرد: هفته های ابتدایی در لیگ خیلی مهم است. تیم ها تغییرات زیادی داشته و شناخت حریفان از هم کم است. به همین دلیل اگر پرسپولیس گام‌های خود را محکم بردارد، بدون شک می تواند در این فصل شرایط خوبی رقم زده و جایگاهش را در جمع بالانشینان تثبیت کند. ظاهراً پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و با جذب یکی دو مهاجم می توان به آینده این تیم امید زیادی داشت.

15513427503872

یوسفی در خصوص تغییراتی که در کادر فنی پرسپولیس نسبت به فصل قبل ایجاد شده به خبرنگار برنا گفت: مربیان جدیدی که در قالب مربی بدنساز، مربی دروازه بان و دستیار جدید به کادر فنی اضافه شده اند، تازه به تیم پیوسته اند و هنوز نمی توان در مورد شرایط آنها اظهارنظر دقیقی کرد. باید به کادر فنی فرصت داد تا با تفکرات و نفرات جدیدی که در اختیار دارند تیم را شناسایی و برنامه ها را پیاده کنند. الان زمان مناسبی برای اظهارنظر در مورد مربیان خارجی و جدید نیست و باید مدتی صبر کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای هم به مدعیان این فصل داشت و تاکید کرد: در فصل جدید تمام تیم‌هایی که در یکی دو فصل اخیر جزو مدعیان بودند را می توان جزو مدعیان اصلی دانست. این روند چند سالی است که در فوتبال ایران اتفاق می افتد و در طول فصل های قبل بارها تیم‌های مختلفی در صدر جدول حضور داشتند اما دیدید که حضورشان مقطعی بود و اواسط فصل کم کم چهره تیم مدعی را از دست دادند. به اعتقادم پرسپولیس، سپاهان و استقلال جزو تیم هایی هستند که در فصل جدید برای قهرمانی می جنگند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام/