شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس

نماینده مجلس یازدهم: برنامه ریزی های سجادی روشن، شفاف و دقیق است

نماینده مجلس یازدهم: برنامه ریزی های سجادی روشن، شفاف و دقیق است

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم گفت: برنامه ریزی های سجادی روشن و شفاف و دقیق است و برنامه های تحولی او می تواند برای وزارت ورزش و علی الخصوص حوزه جوانان موثر باشد این برنامه ها در سایه یک سیاست گذاری درست و نظارت دقیق محقق می‌شود.

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه ریزی های سجادی روشن و شفاف و دقیق است و برنامه های تحولی او می تواند برای وزارت ورزش و علی الخصوص حوزه جوانان موثر باشد این برنامه ها در سایه یک سیاست گذاری درست و نظارت دقیق محقق می‌شود و امیدوارم که ایشان بتوانند در مسیری که تبین کرده اند، با این نقشه راه اقدامات خود را عملیاتی کنند. 

نماینده مردم یزد گفت: ورزش حرفه ای احتیاج به زیرساختهایی دارد که در سایه توسعه ورزش همگانی تحقق پیدا میکند، توجه کردن به ورزش همگانی در شرایط فعلی می تواند به ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای کمک کند و تضمین دهنده سلامت جامعه است. تقویت هیات های استانی و شهرستانی می تواند در موفقیت رشته های ورزشی موثر باشد. باید اعتبارات از حالت تمرکز خارج و به استانها واگذار شود. 

جوکار خاطر نشان کرد: ورزش و جوانان نیاز به همت و کار عظیم دارد و باید به آن نگاه ویژه داشت، در مجموع آقای سجادی تاکنون رویکرد خوبی را در پیش گرفته اند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس افزود:  سجادی یکی از وزرای موفق دولت آقای رئیسی است و تاکنون هم توانسته براساس وعده هایی که داده گامهای خوبی را در این وزراتخانه بردارد.

 

انتهای پیام/