شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات#وزارت ورزش

پولادگر: با برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری، آرامش به این رشته باز می‌گردد

پولادگر: با برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری، آرامش به این رشته باز می‌گردد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از یک بحران عبور خواهیم کرد و به آرامش می‌رسیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری امروز با هدف تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون برگزار شد که طی آن فرآیند انتخابات این فدراسیون مشخص و به تصویب اعضا رسید.

در حاشیه این مجمع سیدمحمود پولادگر گفت: دوچرخه‌سواری از رشته‌های مدال‌آور بوده و در چند وقت اخیر موفقیت‌های خوبی به دست ‌آورده است. با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید این فدراسیون آرامش در این مجموعه حاکم خواهد شد و باید شاهد اتفاقات خوب در این رشته ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: زمان زیادی برای تایید و تصویب اساسنامه این فدراسیون صرف شد تا سرانجام روند کار به جریان بیافتد. در همین مدت حمایت‌های بدنه ورزش ادامه داشت و برنامه‌های فدراسیون هم به خوبی اجرایی شد اما با حضور رئیس فدراسیون این فعالیت‌ها بهتر و در شرایط مطلوب‌تری ادامه خواهد یافت. 

در مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری ۲۲ مردادماه زمان ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام و برای حضور در این انتخابات ۱۰ روز کاری مصوب شد.