شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#داوران#لیگ برتر

توصیه مدرس اسپانیایی به داوران در اختتامیه دوره دانش‌افزایی

توصیه مدرس اسپانیایی به داوران در اختتامیه دوره دانش‌افزایی

تهران- ایرنا- «خوزه فرناندس» مدرس اسپانیایی در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال خطاب به شرکت کنندگان گفت: قدر حضور در جمع داوران بین‌المللی را بدانید و سعی کنید عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارید.

به گزارش ایرنا، دیوید خوزه فرناندس مدرس اسپانیایی امروز (دوشنبه) در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از فدراسیون فوتبال ایران و کمیته داوران بابت دعوت و حضورم در ایران برای نخستین بار تشکر کنم. همچنین از حضور اعضا و مسئولان رده بالای فدراسیون تشکر می‌کنم که حضورشان در این مراسم نشان از اهمیت داوران و مباحث داوری است. همینطور از تلاش‌های کلیه اعضای زحمتکش کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون متشکرم.

وی خطاب به داوران افزود: امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشید و در این دوره چند روزه کمک هرچند کوچکی به ارتقا سطح آمادگی شما کرده باشم.

مدرس اسپانیایی در پایان گفت: آخرین صحبتم به داوران بین‌المللی فوتبال ایران است که در این مراسم حضور دارند. قرار گرفتن در جمع داوران بین‌المللی فیفا اتفاق بسیار مهمی است و شما را به نماینده کشورتان در خارج از کشور تبدیل کرده است. باید قدر آن را دانست و بهترین عملکرد را در مسابقات از خود به جای بگذارید.