شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#سود#داوران#رئیس کمیته

افشاریان: دستمزد داوران ۴ برابر می‌شود/ سود قراداد حامی مالی به داوران هم برسد

افشاریان: دستمزد داوران ۴ برابر می‌شود/ سود قراداد حامی مالی به داوران هم برسد

تهران- ایرنا- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از افزایش ۴ برابری دستمزد داوران خبر داد و از هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال خواست سود قراداد حامی مالی داوران به خود آنها هم برسد.

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر صبح روز دوشنبه با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و حاضران این دوره در هتل استقلال تهران برگزار شد.

در این مراسم، خداداد افشاریان رییس کمیته داوران ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون و تقدیر از اعضای دپارتمان داوری گفت: تقاضایی از اعضای هیئت رئیسه دارم، اینکه قطار فوتبال در حال حرکت است و داوران بخش مهمی از آن هستند و نیاز است قرارداد خوبی که برای اسپانسری داوران بسته شده است، شامل حال داوران شود.

وی ادامه داد: داوران حاضر در این نشست تنها داوران کشور نیستند، داوران فوتسال و فوتبال ساحلی که نتوانستیم مراسمی برایشان برگزار کنیم و با کمترین امکانات فعالیت می کنند نیز هستند.از موفق نشدن داوران در تست‌ها بغض گلویم را می‌گیرد. متاسفانه شرایط خوبی رقم نخورد هرچند که با عدم موفقیت زندگی به پایان نمی‌رسد و بی شک شانس مجددی خواهند داشت. با داورانی که در تست‌ها موفق شدند لیگ را آغاز می‌کنیم و تست مجدد نیز در زمان دیگری که اعلام می‌کنیم، انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون خاطرنشان کرد: افزایش چهار برابری پرداختی داوران به امضا و تصویب اعضای هیات رئیسه رسیده است اما همچنان درگیر مسایل اداری آن هستیم. تقاضا دارم هر سال درصد مشخصی افزایش پرداختی داشته باشند و درگیر میزان افزایش و تصویب مجدد آن در سال‌های آینده نباشیم. امیدواریم با حمایت هیئت رئیسه و طبق صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی برای بحث VAR به زودی رخ بدهد.