شهر خبر

تنیس روی میز را توسعه می‌دهیم/ ۷۰ میلیون رقم سنگینی برای ورزش راکتی است

تنیس روی میز را توسعه می‌دهیم/ 70 میلیون رقم سنگینی برای ورزش راکتی است

رئیس هیات تنیس روی میز تهران گفت: مراسم تجلیل برای ما حدود 70 میلیون هزینه داشت.

حمیدرضا صابری، رئیس هیأت تنیس روی میز تهران درباره عملکرد یکساله این هیات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشبختانه تنیس روی میز پایتخت در سال 1400 موفق شد که مقام اول را بین کل هیات‌های کشور به دست بیاورد. شرایط تنیس روی میز پایتخت امروز به گونه‌ای است که در اکثر رده‌های ملی صاحب بازیکن هستیم چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان و به واسطه عملکرد بسیار خوبمان، خدا را شکر این توفیق حاصل شده که به عنوان هیات رئیسه فدراسیون فعالیت داشته باشم.

وی افزود: خدا را شکر امروز ما در بخش بانوان وضعیت‌مان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. نفر اول تیم‌ ملی نوجوانان از استان تهران است، در تیم ملی جوانان بازیکن داریم، در تیم ملی بزرگسالان نفر اول رنکینگ جهانی ما از استان تهران است، در بخش آقایان ما در بعضی از رده‌ها در 12 نفر برتر کشور 4-5 بازیکن داریم که این هم به لحاظ کمی و کیفی یک رکورد قابل ارزشمندی است. همه این اتفاقات ماحصل زحمات دوستان و همکاران ما در باشگاه‌ها و اداره کل ورزش استان تهران و هیات‌ها است که توانستیم این اتفاقات را رقم بزنیم.

صابری تاکید کرد: در بازی های کشورهای اسلامی هم امیرحسین هدایی را داریم. در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی نوجوانان هم در دو بخش بانوان و آقایان نماینده خواهیم داشت. فکر نمی کنم در کل کشور هیچ استانی به اندازه تهران نماینده در تیم های ملی داشته باشد، این ها ماحصل کار جمعی و گروهی بوده در این چند سال در هیات تنیس روی میز و امیدواریم که حال تنیس روی میز تهران باز با حمایت مسئولین بهتر از این شود.

رئیس هیأت تنیس روی میز تهران گفت: مجمع سالیانه هیات را هم برگزار کردیم که شاهد بودیم در این مجمع از ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آمد. این مراسم تجلیل برای ما حدود 70 میلیون تومان هزینه داشت. برای یک ورزش راکتی این رقم سنگینی است چرا که کل بودجه دریافتی ما 3 میلیون تومان است. تمام هدف ما توسعه این رشته در استان تهران و حضور عمده ورزشکاران مان در تیم‌های ملی است که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تحقق این هدف باشیم.

انتهای پیام/