درجا زدن کشتی آزاد نوجوانان با چهارمی جهان

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان درحالی شب گذشته در شهر رُم ایتالیا به پایان رسید که تیم ایران توسط ابراهیم الهی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا، محمدرضا اسدی در وزن ۵۱ کیلوگرم و رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره، عرشیا حدادی در وزن ۴۸ کیلوگرم و عرفان علیزاده در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید تا همچون رقابت‌های جهانی سال گذشته و البته این بار در غیاب روس‌ها بار دیگر چهارم شود. تیم‌های آمریکا، هند و آذربایجان نیز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

شاگردان مجید ترکان درحالی از رسیدن به سکوی جهانی بازماندند که تیم فرنگی با هدایت محسن سوریان قهرمان جهان شد، ضمن اینکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا با اشتباه کادر فنی، ۲ آزادکار کشورمان یعنی محمدمهدی ممیوند و رضا سلیمانیان به سر وزن نرسیدند و همین موضوع نیز باعث شد تیم ایران حتی به سکوی آسیایی هم نرسد.

آزادکاران نوجوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ آسیا در قرقیزستان پایان دادند.

درجا زدن کشتی آزاد نوجوانان با چهارمی جهان

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی سال گذشته با حضور روس‌ها توسط علی خرم دل در وزن ۵۱ کیلوگرم، سید حسن اسماعیل نژاد در وزن ۷۱ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. شهداد خسروی و محمدرضا شاکری نیز در اوزان ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم نیز پنجم شدند.