شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فرانسه

پاری‌سن‌ژرمن با فتح قاطعانه سوپرجام، فصل را آغاز کرد

پاری‌سن‌ژرمن با فتح قاطعانه سوپرجام، فصل را آغاز کرد

شاگردان کریستوفر گالتیه با غلبه بر قهرمان فصل گذشته جام حذفی فرانسه و فتح سوپرجام این کشور آماده دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لوشامپیونه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست‌و‌هفتمین دوره از سوپرجام فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:30 میان تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه و نانت قهرمان فصل گذشته جام حذفی فرانسه برگزار شد که این بازی با برتری 4 بر صفر پاریسی‌ها خاتمه یافت.

PSG با گلزنی لیونل مسی در دقیقه 22 پیش افتاد و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه اول با گلزنی نیمار از روی ضربه ایستگاهی اختلاف را به دو گل افزایش داد. در نیمه دوم نیز سرخیو راموس سومین گل پاریسی‌ها را در دقیقه 57 به ثمر رساند تا خاطر کریستوف گالتیه سرمربی جدید قهرمان فرانسه از بابت کسب اولین جامش با تیم پرستاره شهر پاریس آسوده شود. در ادامه با اخراج ژان شارل کاستلتو مدافع تیم نانت به خاطر کشیدن پیراهن نیمار در محوطه جریمه، ستاره برزیلی پنالتی که خودش گرفت را به دومین گل خود و چهارمین گل PSG تبدیل کرد.

این یازدهمین قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در جامی است که 16 بار تجربه حضور در آن را داشته و به این ترتیب جایگاهش را در صدر جدول پرافتخارترین‌های سوپرجام فرانسه بیش از پیش مستحکم کرد. پاریسی‌ها که سال گذشته در بازی سوپرجام مغلوب لیل شده بودند، اکنون در سوپرجام فرانسه سه قهرمانی بیشتر از لیون دارند.

بازی بعدی پاری‌سن‌ژرمن شنبه هفته آینده در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال فرانسه است که در آن میهمان تیم کلرمون‌فوت خواهد بود.

 

انتهای پیام/