شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#وزارت#فرهنگ#فرهنگ و ارشاد

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های مهارتی ادواری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های مهارتی ادواری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از آغاز ثبت نام سی و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر از 8 مردادماه در سامانه آزمون هنر خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود  ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی گواهینامه معتبر دریافت نمایند.

وی ادامه داد: این آزمون شامل رشته های هنری شاخه کار و دانش و استاندارد های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که بر اساس تفاهمنامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و علاقه مندان می توانند لیست استانداردها و رشته های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه نمایند.

اسماعیلی تاکید کرد: ثبت نام این دوره از آزمون ادواری به طور الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir از هشتم مردادماه آغاز شده است و تا بیست و دوم ماه مذکور ادامه دارد و تاریخ صدور کارت آزمون نیز بیست و هشتم مرداد تا یکم شهریور ماه می باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری برگزاری آزمون کتبی و عملی (به صورت آنلاین و حضوری) را ششم تا نهم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: آزمون ادواری این دوره برای متقاضیان دارای حداقل ۱۷ سال تمام، متولدین ششم شهریور ماه ۱۳۸۴ و قبل از آن برگزار خواهد شد و نمره قبولی در آزمون کسب حداقل نمره 10 در آزمون نظری و کسب نمره حداقل 14 در آزمون عملی است.

انتهای پیام/