شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فوتبال#آلمان

جام حذفی آلمان| صعود پرگل مونشن‌گلادباخ و بیلفلد و حذف هرتابرلین

جام حذفی آلمان| صعود پرگل مونشن‌گلادباخ و بیلفلد و حذف هرتابرلین

دیدارهای دور نخست جام حذفی فوتبال آلمان با پیروزی و صعود تیم‌های مونشن‌گلادباخ، آرمینیا بیلفلد، هانوفر و هوفنهایم در شب حذف هرتابرلین دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز سوم از دور نخست جام حذفی آلمان، امشب (یکشنبه) چندین دیدار برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های هوفنهایم، مونشن‌گلادباخ، هانوفر، آگزبورگ، اینتراخت برانشوایگ و ماینتس به دور دوم صعود کردند و هرتابرلین از راهیابی به دور دوم بازماند.

تیم فوتبال هوفنهایم با نتیجه 2 بر رودینگهاوزن غلبه کرد. فرایبورگ با نتیجه 2 بر یک از سد کایزرسلاترین گذشت. آگزبورگ با 4 گل تیم لون را در هم کوبید. پرگل‌ترین بازی اما مصاف مونشن‌گبادباخ در تیم اوبراخرن بود که گلادباخی‌ها حریف‌ دسته پنجمی‌شان را با نتیجه 9 بر یک شکست دادند.

مصاف آرمینیا بیلفلد با تیم دسته ششمی انجرز نیز پرگل از آب درآمد و بیلفلد توانست میزبان خود را با نتیجه 7 بر یک مغلوب کند. ماینتس دیگر تیم بوندس‌لیگایی با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر ارزگبریگ نیز جواز صعود به دور دوم را کسب کرد. تنها تیم دسته اولی در صعود ناکام ماند هرتابرلین بود که پس از یک ماراتن گلزنی مقابل تیم دسته دومی اینتراخت برانشوایگ که در وقت‌‌‌های عادی و اضافه 4-4 مساوی شد، در ضربات پنالتی با نتیجه 6-5 باخت.

 

انتهای پیام/