شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مالیات

پولادگر: مالیات اتفاق عجیب و غریبی در فدراسیون‌هاست

پولادگر: مالیات اتفاق عجیب و غریبی در فدراسیون‌هاست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: مالیات اتفاق عجیب و غریبی در فدراسیون هاست و به دلیل عدم اظهارنامه مالیاتی فدراسیون‌ها گرفتار شده‌اند و امیدوارم این مشکل به‌زودی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد پولادگر رئیس مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یارانش، اظهار کرد: یادی از بردار ارزشمند یزدانی خرم می‌کنم که در این رشته ورزشی نامی جاودانه از خود به یادگار گذاشت و دوره مدیریت ایشان یک دوره درخشان و قابل تقدیر است. برای ما ایشان یک الگو بود و همیشه از ایشان می‌آموختیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال افزود: از همه عزیزان در مجمع به خاطر تلاش ارزشمند و موفقیت‌هایی که در این یک سال به واسطه تلاش آن‌ها در این رشته ورزشی به دست آمده است، تشکر می‌کنم. در تیم مدیریتی دکتر داورزنی صد سال مدیریت و تجربه مدیریتی در کادر اداری وجود دارد و هنر ایشان است که از مدیران باتجربه و توانمند کشور استفاده می‌کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: به دو نقطه درخشان موفقیت‌های اخیر فدراسیون والیبال اشاره می‌کنم. والیبال بعد از فراز و نشیب‌ها به این حد از بلوغ و توانمندی در حوزه مربیگری رسید که از دانش مربیان ایرانی استفاده کند. تاکید مقام معظم رهبری و همه ماست که در ورزش توپی از این مربیان بهره ببریم و در حوزه والیبال به این بلوغ رسیدیم. اتفاق بزرگی بود که در یک سال اخیر رخ داد و امیدواریم موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

پولادگر با اشاره به استفاده از این تجربه در حوزه بانوان گفت: مربی ورزشی در حوزه خانم‌ها کم است و خیلی اوقات 180 کشور در رویدادهای جهانی شرکت می‌کنند و تنها یکی دو مربی خانوم وجود دارد. در فدراسیون این اتفاق رخ داد و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بانوان باشیم.

وی با اشاره به حضور بانوان در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: امیدوارم هر دو تیم ملی والیبال مردان و زنان بتوانند برای کشور افتخار کسب کنند. به زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نزدیک هستیم و بهترین جایگاه ایران ششمی جهان بوده و آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان ایران در این رویداد مهم داریم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش ادامه داد: درباره حق پخش نیز با دوستان در صدا و سیما جلسه‌ای داشتیم و موضوع قدیمی حق رایت را مطرح کردیم. رشته والیبال محق است که حق پخش مسابقات را از صدا و سیما دریافت کند. بحث تولید محتوا و تبلیغات هم از مباحث مهم است که باید به آن پرداخته شود.

وی با تشکر ویژه برای مدیریت خوب والیبال در جذب منابع مالی که به عنوان یک الگو برای رشته‌های ورزشی دیگر است، گفت: برخی فدراسیون‌ها دستشان در جیب دولت و مردم است. اگر این مدیریت در همه فدراسیون ها اتفاق افتاد در حوزه ورزش حرفه ای شاهد سرمایه گزاری بخش خصوصی خواهیم بود. اگر فدراسیونی نیازی به کمک های مالی دولت نداشت، یعنی یک موفقیت چشمگیر به دست آورده است.

پولادگر ادامه داد: طبق اساسنامه جدید، پارالمپیک هم جز مجمع فدراسیون والیبال است و تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین تیم پارالمپیکی کشور است که از سئول تا توکیو موفق به افتخارآفرینی شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: مالیات اتفاق عجیب و غریبی در فدراسیون هاست و به دلیل عدم اظهارنامه مالیاتی فدراسیون ها را گرفتار کرده است، بعد از 6 سال که هیچ اشاره ای به موضوع مالیات نشده است به این موضوع توجه کرده‌اند و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/