شهر خبر

برگزاری مجمع فدراسیون والیبال تحت تاثیر گلایه داورزنی از رسانه‌ها؛ یک دهم فوتبال هم به ما توجه نمی‌شود

برگزاری مجمع فدراسیون والیبال تحت تاثیر گلایه داورزنی از رسانه‌ها؛ یک دهم فوتبال هم به ما توجه نمی‌شود

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در حالی روز یکشنبه برگزار شد که رئیس فدراسیون از رسانه‌ها گلایه کرد و گفت که یک دهم فوتبال هم به والیبال توجه نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای مجمع کلیپی از موفقیت‌های تیم‌های ملی والیبال در سال گذشته پخش شد.

در ادامه داورزنی با تشریح برنامه‌های والیبال ایران گفت: از صداوسیما انتظار داریم به والیبال توجه بیشتری کند. ما تنها بیست روز تا قهرمانی جهان فاصله داریم؛ اما صداوسیما فقط فوتبال که چهار ماه دیگر باید در جام جهانی شرکت کند و نهایتا سه بازی انجام می‌دهد را مورد توجه قرار می‌دهد.

همچنین محمد پولادگر  در ادامه این مجمع عنوان کرد: والیبال ایران پس از همه فراز و نشیب‌ها به این حد از بلوغ در مربیگری رسید. این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است. استفاده از دانش مربیان داخلی اتفاق خیلی بزرگی محسوب می‌شود و نتایج درخشان بود. با استفاده از تجربه کسب شده در رده مردان، رده بانوان هم مسیر درستی طی می‌کند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:نزدیک به مسابقات والیبال قهرمانی جهان هستیم. امیدوارم بهترین نتیجه کسب شود. جلساتی در خصوص حق پخش تلویزیونی داشتیم. این موضوع قدیمی است و به جز فوتبال، والیبال هم محق است. حق ورزش ایران نباید تضییع شود و هم برای حق پخش باید تلاش شود و هم برای محتواسازی. همچنین باید از فدراسیون والیبال برای موفقیت در جذب منابع مالی تشکر کنم. نکته آخر اینکه طبق اساسنامه جدید فدراسیون، والیبال نشسته هم زیرمجموعه فدراسیون والیبال شد.