شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#کمیته ملی#المپیک

پایان روز چهارم ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک بدون داوطلب

پایان روز چهارم ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک بدون داوطلب

تا پایان وقت اداری چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات کمیته ملی المپیک ، هیچ داوطلبی برای ثبت نام مراجعه نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تا پایان وقت اداری  چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات کمیته ملی المپیک،ثبت نامی صورت نگرفت.

با تصمیم مجمع عمومی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، مجمع انتخاباتی این کمیته ششم شهریور ماه سالجاری برگزار می گردد که به همین منظور ثبت نام از داوطلبین پست ریاست، نائب رئیسی و عضو هیات اجرایی از صبح روز گذشته 5 مرداد آغاز شد و تا بیستم مرداد ماه جاری ادامه دارد.

در همین راستا و در روز اول ثبت نام هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست های ریاست و عضویت در هیات اجرایی، محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیات اجرایی، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیات اجرایی، مهدی علی نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست و غلامرضا شعبانی بهار برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کاندیداتوری کردند.

تا پایان وقت اداری روز دوم پنجشنبه ششم مرداد ماه هیچ داوطلبی برای ثبت نام به دبیر خانه ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک(روابط عمومی) مراجعه نکرد.

اما در روز سوم تنها مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کرد و در روز چهارم یعنی امروز هم ثبت نامی برای انتخابات کمیته ملی المپیک صورت نگرفت.

انتهای پیام/