شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس#رئیس‌جمهور

درخواست یک نماینده مجلس از رئیس‌جمهور درباره وزیر کار

کدخبر: 511881
مهرداد گودرزوند چگینی گفت: قاعده اداره کشور بر این است که منطق و سیاست گذاری و بر اساس اجرای درست شکل گیرد، در کشوری که ادعای مکتب حسینی را داریم قاعدتا عدالت و توزیع آن در همه ابعاد اعم از هم در توزیع امکانات و هم در استفاده از ظرفیت های منابع انسانی که محور عدالت است، باید بر محور ظرفیت ها بنا شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا سریع تر وزیر کار را مشخص کند و وضعیت نابسامان بخش های زیرمجموعه آن نیز مرود بررسی و پیگیری جدی قرار گیرد.

مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قاعده اداره کشور بر این است که منطق و سیاست گذاری و بر اساس اجرای درست شکل گیرد، در کشوری که ادعای مکتب حسینی را داریم قاعدتا عدالت و توزیع آن در همه ابعاد اعم از هم در توزیع امکانات و هم در استفاده از ظرفیت های منابع انسانی که محور عدالت است، باید بر محور ظرفیت ها بنا شود.

وی با بیان اینکه بنا بر اعتقاد بسیاری از کارشناسان برجسته مدیریتی و اقتصادی، عدم بکارگیری صحیح از ظرفیت های منابع انسانی زمینه بسیاری از مشکلات موجود و تلنبار شدن آنهاست، گفت: اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می آورد، بخش زیادی از آن به مدیرانی بر می گردد که وظایفشان را در زمان مشخص به درستی انجام نمی دهند.

نماینده مردم رودبار خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار است تا زمان به هدر نرفته نسبت به بازنگری در انتصاب مدیران ارشد اقدام کنید تا زحمات شبانه روزی جنابعالی و تیم تلاشگر شما بیهوده و بدون خروجی نباشد.

گودرزوند افزود: بخشی از مدیران صرفا به دنبال گذران زمان و گرفتن حق مسئولیت و دادن اطلاعات غلط و گزارش های غیر مستند و صرفا حصارکشی به دور خود و دوری از مردم هستند. مردم نگران معیشت، تولید و گرانی روز افزون خدمات هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص وزارت کار عنوان کرد: انتظار است رئیس جمهور وزیر کار را زودتر مشخص کند و وضعیت نابسامان بخش های زیرمجموعه آن همچون سازمان تامین اجتماعی سریعا بازنگری و بررسی و پیگیری جدی شود.

گودرزوند خاطرنشان کرد: از وزرا می خواهم نسبت به شهرستان هایی که سرمایه های بسیار دارند اما محروم هستند دقت جدی شود.

نماینده مردم رودبار در ادامه یادآور شد: شهرستان رودبار در بحث آب، سر منشاء آب استان گیلان است و امروز در بحث آب شرب و کشاورزی مشکل داریم. سد دیودشت از سال ۹۲ آغاز شده اما بعد از ۹ سال هنوز بودجه لازم به آن تخصیص نیافته است تا بتواند ۱۰۰ هزار نفر و ۵ شهر و ۲۸ روستا از آن بهره شوند. آقای وزیر نیرو و ریاست سازمان برنامه و بودجه چند بار باید مکاتبه کنیم و حضوری به خدمت شما برسیم تا قانع شوید ماده ۲۳ به این پروژه بدهید.

گودرزوند در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظار داریم مشکل آب شهرستان رودبار در دوره شما به سرانجام برسد چرا که همه استعلامات آن گرفته شده است.