شهرخبر

کعب عمیر در تذکر شفاهی:

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سریع‌تر ابلاغ شود

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سریع‌تر ابلاغ شود

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریع‌تر افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمد کعب عمیر در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: شایسته است از وقوع سیل‌های مکرر در کشور درس بگیریم و لازم است ستاد بحران، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو پیشگیری‌های لازم را از طریق اجرای طرح‌های حفاظتی و آبخیزداری داشته باشند تا بیش از این شاهد تلفات انسانی نباشیم.

وی متذکر شد: لازم است از وزیر کشور که در حادثه متروپل آبادان و اقصی نقاط سیل زده کشور حضور شبانه روزی داشت، تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون رتبه بندی معلمان در راستای تحقق سند تحول بنیادین به تصویب رسید. مجلس شورای اسلامی با تصویب این قانون نشان داد در کنار معلمان است و لازم است دولت نیز این قانون را به طور دقیق و کامل اجرایی کند.

کعب عمیر تصریح کرد: نیروهای امنیتی در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نباید دغدغه‌ای جز فراهم کردن امنیت جامعه داشته باشند، بنابراین لازم است دستور افزایش حقوق آنان با قید فوریت صادر شود.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: لازم است هر چه سریع‌تر افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شود تا سردرگمی و نگرانی بازنشستگان به پایان برسد.