شهر خبر

هاشم‌کندی: در مجمع فردا، فرآیند انتخابات بررسی می‌شود/ به نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی امیدواریم

هاشم‌کندی: در مجمع فردا، فرآیند انتخابات بررسی می‌شود/ به نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی امیدواریم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در مجمع این فدراسیون در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات و زمان آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا تکلیف فدراسیون مشخص شود.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: طبق اعلام قبلی مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا و در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های این مجمع بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص فرآیند انتخابات و مسایل پیرامونی آن است.

وی ادامه داد: افرادی که در تهران هستند و یا دسترسی به مجمع دارند به صورت حضوری و سایر نفرات به صورت غیرحضوری در این مجمع حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم مسئولیت و امانتی که بر دوش داریم را به شکلی مطلوب به انجام رسانده و وضعیت دوچرخه‌سواری ایران را پس از مدت‌ها روشن کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اعزام تیم پیست و جاده این فدراسیون به بازی‌های کشورهای اسلامی یادآور شد: تیم ایران چهارشنبه ۱۲ مردادماه راهی ترکیه می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی را در این مسابقات رقم بزنند.

وی در واکنش به ارزیابی خود از تیم اعزامی گفت: با توجه به اینکه پس از مدت‌ها در پیست و جاده آسیا عملکرد خوب و موفقی داشتیم به نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی هم خوش‌بین بوده و امیدوارم در این رویداد نیز دوچرخه‌سواری ایران بتواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و قهرمانان کشورمان با مدال به کشور بازگردند. 

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد به میزبانی شهر قونیه ترکیه آغاز خواهد شد و دوچرخه‌سواران کشورمان باید به مصاف رقبای خود بروند.