شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون وزیر#تربیت بدنی#وزیر علوم#وزارت

آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، آیین تکریم علی شریف‌نژاد، رئیس سابق پژوهشگاه تربیت بدنی و تودیع زهرا سلمان، سرپرست جدید پژوهشگاه، با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه ایشان، به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

شریف‌نژاد در ابتدای این مراسم، ضمن عرض تبریک انتصاب سلمان به عنوان سرپرست پژوهشگاه و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار کرد: از تمامی اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارمندان پژوهشگاه، صمیمانه تشکر و قدردانی  می‌کنم که در اجرای برنامه‌های مختلف و همچنین رویدادهای بزرگ پژوهشگاه در سطح ملی و بین‌المللی، با همت والا و زحمات شبانه ‎روزی خود، بنده را همراهی کردند.

رئیس سابق پژوهشگاه تربیت بدنی ادامه داد: از جمله این برنامه‌های ملی می‎توان به برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که چندی پیش، با مشارکت  بیش از 50 هزار داوطلب از سراسر کشور، توسط پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مجری برگزاری آزمون و سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در 34 حوزه و 29 استان کشور، برگزار شد.

سلمان در ادامه، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات علی شریف‌نژاد اظهار داشت: از تمامی مدیرانی که از ابتدای تشکیل این پژوهشگاه خدمات‌رسانی کرده‌اند، سپاس‌گزاری می‌کنم.

وی افزود: بنده نیز مسیر و برنامه‌های مؤثر رؤسای گذشته را ادامه خواهم داد، اما ایجاد برخی تغییر و تحولات، به ویژه همکاری‌های بیشتر و تعامل گسترده با دانشگاه‌ها، اساتید و اعضای هیئت علمی در سراسر کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سرپرست جدید پژوهشگاه گفت: پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مرجع علمی ورزش کشور، دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای اجرای پروژه‌های کلان ملی است. این پروژه‌ها، در تمام رده‌های سنی و در تمام سطوح مهارتی از ورزش همگانی تا ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و ... را شامل خواهد شد و پژوهشگاه تربیت بدنی می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی، با همکاری و ارتباط با سازمان‌ها و مراکز مرتبط از جمله فدراسیون‌ ملی ورزش‌های دانشگاهی، اداره کل‌تربیت بدنی وزارت علوم و غیره، به منظور دست یافتن به این اهداف کلان ملی، اقدامات مشترکی را انجام دهد و همچنین بر روی ارائه راهکارهای مناسب برای رفع چالش‌های موجود، بپردازد.

او با تاکید بر اینکه فضای کاری پژوهشگاه، با توجه به گستردگی خدمات و اقدامات پژوهشگاه در زمینه‌های مختلف مرتبط با علوم ورزشی و استقرار حدود 70 نفر از همکاران (اعضای هیئت علمی و کارمندان)، کافی نیست، افزود: در تلاش هستیم که این موضوع پیگیری و بهبود پیدا کند.

در پایان این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، لوح تقدیر صادر شده از سوی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و حکم انتصاب سرپرست جدید پژوهشگاه را به آنان اعطا کرد.

در حاشیه این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، ضمن بازدید از تمامی طبقات و واحدهای پژوهشگاه تربیت بدنی، از جمله مرکز مشاوره ورزشی، آزمایشگاه‌های تخصصی، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، اموراداری و ..... پژوهشگاه بازدید، و با اعضای هیأت علمی و کارمندان پژوهشگاه نیزبه گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/