استاندار تهران با بیان اینکه همچنان ۵ نفر در استان تهران در پی وقوع سیل مفقود هستند، درباره امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در استان تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

وی درباره وضعیت امامزاده داوود (ع) گفت: در امامزاده داوود دیگر هیچ مفقودی نداریم و آمار فوتی قطعی همان ۱۹ نفر است پرونده موضوع در اینجا بسته است. البته عملیات بهسازی و عمرانی و خارج کردن گل و لای از منازل و مغازه‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین کارشناسان در حال بررسی ساختمان‌هایی هستند که دچار آسیب شده‌اند، تا چنانچه لازم است تخریب و یا مقاوم‌سازی شوند.

استاندار تهران همچنین درباره مزداران در شهرستان دماوند گفت: این منطقه بیشترین آسیب را دیده بود. منطقه مزداران بلوک‌بندی شده و مقرر شد شهرستان‌های تهران هر کدام معین یک بلوک و منطقه شده و ماشین‌آلات و اداوات و نیروی انسانی به صورت هدفمند در حال کار هستند.

وی ادامه داد: روستاهای اطراف دماوند نیز که دچار خسارت شده بودند، یکی از شهرستان‌ها به عنوان معین مشخص شده و کار برای همه این مناطق در حال انجام است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برق همه منطقه وصل شده است در بحث آب شرب مشکلی وجود ندارد خدمات‌رسانی به سرعت در حال پیگیری است.