شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جنگ جهانی

نمایی از محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم+عکس

کدخبر: 511575
اقتصادنیوز: ازپوستر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» همزمان با حضور این فیلم در فستیوال ونیز رونمایی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، با اعلام رسمی سایت فستیوال ونیز، فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته جدید هومن سیدی در بخش رقابتی افق‌ها (اوریزانته) هفتاد و نهمین دوره از فستیوال ونیز رونمایی خواهد شد. «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی در شمال کشور فیلمبرداری شده است.

 

این فیلم‌سینمایی با سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی تولید شده و درواقع این اولین‌بار است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده است. عرضه و پخش بین‌المللی «جنگ جهانی سوم» به عهده محمد اطبایی است.

محسن تنابنده، ندا جبرائیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی،لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در «جنگ جهانی سوم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسندگان: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آزاد جعفریان. مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر. مجری طرح: محمدحسن شانه‌ساززاده. طراح صحنه: محسن نصراللهی. طراح لباس: الهام معین. طراحی صدا: علیرضا علویان. صدابردار: مهران ملکوتی. مدیر تولید: فواد بوربور. گریم: مهدی صیاد. موسیقی: بامداد افشار. جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناصر فصیح. سرپرست گروه کارگردانی: حسین خضوعی. عکس: امید صالحی. 

به گفته آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، این فیلم یک شگفتی است و تماشاگر از تماشای آن شگفت‌زده خواهد شد!

 

عکسی متفاوت از محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم