شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#تراکتور#ملوان#شبیه#سرباز

قادری: با تصمیم خودم سرباز شدم/ ملوان شبیه تراکتور است

قادری: با تصمیم خودم سرباز شدم/ ملوان شبیه تراکتور است

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: به تیمی پیوستم که شبیه تراکتور است و امیدوارم روزهای خوبی را در تیم جدیدم سپری کنم.

محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی از تراکتور و حضورش در ملوان گفت: واقعیت این است که به دلیل شرایط تحصیلی می‌توانستم همچنان به خدمت سربازی نروم، ولی در نهایت با تصمیم خودم سرباز شدم، چون دوست داشتم با خیال راحت این دوران را هم پشت سر بگذارم و در نهایت ملوان را انتخاب کردم. من روزهای خوبی را در تبریز سپری کردم و باید از محبت مردم این شهر و هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: به تیمی پیوسته‌ام که شباهت‌های زیادی به تراکتور دارد. ملوان تیمی باسابقه، محبوب و ریشه‌دار است و خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد. امیدوارم روزهای خوبی را در ملوان سپری کنم و عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

قادری در پاسخ به این پرسش که «آیا ملوان می‌تواند در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد؟»، تصریح کرد: شرایط مالی ملوان با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست، ولی چیزی که ما را امیدوار می‌کند انگیزه بازیکنان است. همه ما کوهی از انگیزه هستیم و انرژی زیادی داریم تا بهترین نتایج ممکن را گرفته و هواداران را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/