فرقون پشت موتور راز سارقان را فاش کرد/ 8 ساختمان نیمه کاره مشهد را خالی کرده بودند

به گزارش رکنا از مشهد، سرهنگ حسنعلی شجاع پور در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل از ساختمان های در حال ساخت محدوده بلوار توس، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۴۳ معراج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری معراج پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی به ۲ تن که با یک دستگاه موتورسیکلت یک دستگاه فرقون به همراه مقادیری آهن آلات را با خود حمل می کردند، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مظنونان به سرقت با مشاهده خودرو پلیس سراسیمه متواری شدند که پس از طی مسافتی کوتاه تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرکلانتر شمال مشهد بیان داشت: متهمان دستگیرشده پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸ فقره سرقت وسایل از ساختمان های در حال ساخت محدوده بلوار توس اعتراف کردند.

سرهنگ شجاع پور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ ضمن مراقبت از وسایل و تجهیزات خود در ساختمان های در حال ساخت و تجهیز به قفل‌های مطمئن و دوربین مداربسته در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

محمدعلی میرشکار/خراسان رضوی