شهر خبر

نگاهداری:

مرحوم «عادل‌آذر» آثار و اقدامات ماندگاری به یادگار گذاشت

مرحوم «عادل‌آذر» آثار و اقدامات ماندگاری به یادگار گذاشت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی درگذشت رئیس سابق دیوان محاسبات کل کشور را تسلیت گفت و نوشت: مرحوم «عادل‌آذر» آثار و اقدامات ماندگاری به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت دکتر عادل آذر رئیس سابق دیوان محاسبات کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر عادل آذر رئیس سابق دیوان محاسبات کشور موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان با اتکا به دانش علمی و سوابق مدیریتی در بخش‌های مالی، اقتصادی و برنامه‌ریزی عمر با برکت خویش را در مسئولیت‌های مهمی چون ریاست مرکز آمار ایران، دیوان محاسبات کل کشور و مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و تدریس در دانشگاه‌ها صرف کردند و همچنین از فرصت خدمت شایسته به مردم ولایتمدار و متدین شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی بهره‌مند شدند و آثار و اقدامات ماندگاری به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف استان ایلام، خانواده محترم، شاگردان و دوستداران ایشان، برای آن فقید سعید، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.