شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشاک

راز صعود درآمد تولیدکننده پوشاک ورزشی آلمانی فاش شد

راز صعود درآمد تولیدکننده پوشاک ورزشی آلمانی فاش شد

تولیدکننده پوشاک ورزشی آلمانی به دلیل رشد بسیار قوی در طیف محصولات خود درآمدی قوی‌تر از حد انتظار در سه‌ماهه دوم گزارش کرد و چشم‌انداز درآمد خود را برای کل سال ۲۰۲۲ افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی آلمانی گفت که درآمد آن قبل از بهره و مالیات با ۳۴.۴ درصد افزایش در سال به ۱۴۶ میلیون یورو (۱۴۸.۰۶ میلیون دلار) در مقایسه با میانگین پیش‌بینی تحلیلگران برای ۱۲۸.۹۴ میلیون یورو رسیده است.

بیورن گولدن، مدیر اجرایی این شرکت در بیانیه‌ای گفت: ما احساس می‌کنیم که افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در تحقیق و توسعه، نوآوری و توسعه محصول در سال‌های گذشته شروع به ثمربخشی کرده است.

فروش سه ماهه دوم با ۱۸.۴ درصد افزایش در شرایط ارزی به ۲.۰۰۲ میلیارد یورو رسید. این شرکت اعلام کرد که شاهد رشد قوی در تمام موارد ورزشی بوده است.

گولدن گفت: ما شاهد افزایش سطح عدم اطمینان در سراسر جهان هستیم اما افزود: من به بخش خود و به طور کلی به این برند(پ) خوش‌بین هستم و حتی چشم‌انداز درآمد خود را برای کل سال ۲۰۲۲ افزایش می‌دهیم.

این سازمان مجددا پیش بینی کرد که درآمد آن قبل از بهره و مالیات در محدوده ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون یورو برای سال مالی ۲۰۲۲ باشد.

انتهای پیام/