شهر خبر

قارداشی: می‌خواهم از تجربه ۴۵ ساله‌ام در کمیته ملی المپیک استفاده کنم

قارداشی: می‌خواهم از تجربه ۴۵ ساله‌ام در کمیته ملی المپیک استفاده کنم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز با اشاره به حضور ۴۵ ساله‌اش در ورزش گفت:‌ می‌خواهم از تجربیات سالیان گذشته خود در کمیته ملی المپیک استفاده کنم.

به گزارش ایرنا، مهرداد علی‌قارداشی که امروز (شنبه) و در واپسین ساعات پایانی برای پست هیئت اجرایی در  انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت‌ نام کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت ورزشی را در کارنامه دارم، از دهه ۷۰ عضو هیئت رییسه و از دهه ۶۰ دبیر و نایب رئیس فدراسیون بودم، پیش‌تر هم ملی‌پوش بودم و در ورزش حضور داشتم.

وی ادامه داد: آمده‌ام تا تجارب خود را برای جامعه ورزش کشور به کار بگیرم. رشته ما المپیکی است و در بین رشته‌های راکتی بیشترین حضور در المپیک را دارد، هفت دوره حضور در المپیک در کارنامه تنیس‌روی‌میز دیده می‌شود ضمن آنکه در کمیته ملی‌المپیک، جایگاه رشته‌های المپیکی پررنگ‌تر است.

او همچنین در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط نوشاد و نیما عالیمان هم گفت: تست کرونای نوشاد و نیما عالمیان مثبت شد، اما دیروز اعلام کردند تکرار تست آن‌ها منفی شده. دوشنبه قبل از اعزام به بازی‌های کشورها اسلامی مجدد تست می‌دهند، اگر مثبت شد، با تشخیص کادر فنی نفرات دیگری جایگزین آن‌ها خواهند شد.