شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بوشهر

پلاک خودروی بنز موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر جعلی است

پلاک خودروی بنز موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر جعلی است

تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان اموال تملیکی در پی انتشار عکس یک دستگاه خودروی سواری پلاک شده توقیفی بنز در یکی از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر توسط برخی خبرگزاری‌های کشور و شبهه ایجاد شده، گفت:پلاک خودروی بنز موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر جعلی است.

 به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در پی انتشار عکس یک دستگاه خودروی سواری پلاک شده توقیفی بنز در یکی از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر توسط برخی خبرگزاری‌های کشور و شبهه ایجاد شده، «صاحب حجتی» سخنگو و قائم مقام این سازمان در خصوص علت نگهداری این نوع خودروها در انبارهای سازمان اموال تملیکی به بیان توضیحاتی پرداخت.
 
حجتی در این باره اظهار کرد: یکی از شیوه‌های استفاده از خودروهایی که به صورت قاچاق و بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی وارد کشور می‌شوند، نصب پلاک جعلی یا پلاک‌های مربوط به سایر خودروها است. 
سخنگوی سازمان اموال تملیکی با اشاره به انتشار عکس مربوطه افزود: خودرویی هم که در عکس مشاهده می‌شود با پلاک جعلی تردد کرده و شماره پلاک نصب شده مربوط به خودروی مذکور نیست.
 
وی عنوان کرد: مشابه چنین خودروهایی که با پلاک جعلی تردد می‌کنند در انبارهای اموال تملیکی باز هم وجود دارد و خودروهای توقیف شده مذکور تا صدور رای قطعی از سوی مراجع رسیدگی‌کننده، به منظور تعیین تکلیف در انبارهای سازمان اموال تملیکی نگهداری می‌شوند.