شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#ارتش#لیگ برتر#پدافند هوایی

صانعی: باشگاه رعد پدافند نگاه ویژه‌ای به دوچرخه‌سواری دارد/ سالیانه حدود ۲۰ ورزشکار این رشته را به خدمت می‌گیریم

صانعی: باشگاه رعد پدافند نگاه ویژه‌ای به دوچرخه‌سواری دارد/ سالیانه حدود ۲۰ ورزشکار این رشته را به خدمت می‌گیریم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: باشگاه رعد پدافند همواره به رشته دوچرخه‌سواری نگاه ویژه‌ای داشته است؛ ما در ۱۴ سال اخیر در لیگ برتر و دسته یک حاضر بودیم و هشت عنوان قهرمانی لیگ یک را به خود اختصاص دادیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد صانعی، مدیرعامل باشگاه رعد پدافند پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ملاقاتی را با رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون دورچرخه‌سواری داشت. وی در گفت‌وگو با ایرنا درباره این دیدار اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و مفیدی بود. در این جلسه اشرف ساکی، نایب‌رئیس بانوان هم حضور داشت. در خصوص بسط و توسعه دوچرخه‌سواری در سطح ارتش مذاکراتی را انجام دادیم.

وی در ادامه راجع به اهمیت رشته دوچرخه‌سواری در مجموعه پدافند هوایی خاطرنشان کرد: باشگاه رعد پدافند همواره به رشته دوچرخه‌سواری نگاه ویژه‌ای داشته است. ما در ۱۴ سال اخیر در لیگ برتر و دسته یک حاضر بودیم و هشت عنوان قهرمانی لیگ یک را به خود اختصاص دادیم و در لیگ برتر نیز سکوهای انفرادی پرتعدادی در این سال‌ها به ورزشکاران ما تعلق پیدا کرده است. ما سالیانه حدود ۲۰ نفر از قهرمانان این رشته را در قالب سرباز به خدمت می‌گیریم تا بتوانند در یک شرایط حرفه‌ای خدمت خود را بگذرانند و حرفه‌ای، ورزش کنند.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش همچنین بیان داشت: دهم شهریورماه هر سال به مناسبت سالروز تاسیس نیروی پدافند هوایی ارتش، باشگاه رعد اقدام به برگزاری تور دوچرخه‌سواری حرم تا حرم می‌کند که مسیر آن از مرقد مطهر امام راحل تا حرم امام رضا(ع) است. امسال نیز برنامه ویژه‌ای برای دهم شهریورماه داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد. ما همچنین نسبت به فعالیت‌های همگانی بی‌توجه نیستیم و جشنواره‌های خانوادگی دوچرخه‌سواری را در کوی‌های سازمانی به انجام می‌رسانیم.

وی درباره صحبت‌های هاشم کندی در این ملاقات گفت: ایشان هم از فعالیت‌های ما در رشته دوچرخه‌سواری تقدیر و تشکر کردند. خانم ساکی نیز در خصوص تیم‌داری در بخش بانوان مذاکراتی را انجام دادند. در صورت مهیا شدن شرایط به تیم‌داری در حوزه بانوان هم فکر می‌کنیم که امیدوارم هر چه زودتر بسترش فراهم شود.

سرهنگ صانعی در پایان اذعان داشت: باشگاه ما حاضر به همکاری با کلیه هیئت‌های استانی در خصوص برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در سطح استان‌ها با استفاده از امکانات نیروهای مسلح است. باشگاه رعد پدافند نه تنها در دوچرخه‌سواری بلکه در تمامی رشته‌ها به دنبال این است تا نگاهی ویژه به ورزش حرفه‌ای داشته باشد و در راستای پیشرفت ورزشکاران کشورمان هر اقدامی را انجام دهد.