شهر خبر

سرمربی تیم ملی هاکی کشور: قزاقستان و مالزی حریفان اصلی ما هستند

سرمربی تیم ملی هاکی کشور: قزاقستان و مالزی حریفان اصلی ما هستند

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور گفت: قزاقستان و مالزی حریفان اصلی تیم ملی در مسابقات هاکی قهرمانی آسیا هستند.

«رجب نورانی» روز شنبه در حاشیه برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور به میزبانی همدان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال کسب عنوان قهرمانی در دوازدهمین دوره این مسابقات هستیم هر چند راه سختی در پیش داریم.

وی اضافه کرد: همه اعضای تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با تمام توان تمرین می‌کنند تا بتوانیم با درخشش در این مسابقات آماده نبرد در مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی شویم.

نورانی با اشاره به جوان‌سازی ترکیب تیم ملی داخل سالن هاکی کشور گفت: به دنبال جوانگرایی رده سنی تیم ملی بودیم و براین اساس بیشترین تغییرات را ایجاد کردیم.

سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور با اشاره به اردوی آماده‌سازی در همدان بیان کرد: این اردو آخرین مرحله از آماده‌سازی ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تایلند است.

نورانی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵هاکی باز از استان‌های مختلف کشور در این اردو حضور دارند و در نهایت ۱۲ بازیکن را برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب می‌کنیم.

تیم ملی هاکی کشورمان در هفته دوم مرداد ماه جاری برای تکرار قهرمانی آسیا به بانکوک اعزام می‌شود.

تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان آسیا مجوز حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در تیرماه ۱۴۰۲ را خواهند داشت.

همدان همه ساله میزبان اردوی تیم‌های ملی هاکی کشور بوده و به سبب داشتن قهرمانان ارزنده، از قطب‌های اصلی هاکی کشور به شمار می‌رود.