شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شطرنج

قهرمانان مسابقات شطرنج ریتد کشور در تویسرکان معرفی شدند

قهرمانان مسابقات شطرنج ریتد کشور در تویسرکان معرفی شدند

همدان- ایرنا- دبیر هیات شطرنج تویسرکان گفت: قهرمانان پیکارهای ریتد کشوری شطرنج به مناسبت روز ملی تویسرکان و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی این شهرستان معرفی شدند.

«محمد گرگین» روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیکارها با حضور ۱۰۲ شطرنجباز از استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و ایلام به میزبانی سالن ورزشی شهید امیدفر شهر تویسرکان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات سینا کروند از همدان موفق به کسب مقام قهرمانی شد، آرش شاهمرادی از کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

گرگین خاطرنشان کرد: همچنین سهیل خدایوندی از همدان بر سکوی سوم ایستاد، مهدی روشنی از کرمانشاه مقام چهارم را کسب کرد، علی اکبر سجادپور از کرمانشاه پنجم شد و معین مساجدیان از همدان رتبه ششم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: مقام برتر ریتینگ زیر ۱۷۰۰ به محمدصدرا رجبی از اراک رسید و مهرداد ربیعی پارسایی از بهار مقام برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰ را به دست آورد.

دبیر هیات شطرنج تویسرکان یادآور شد: مقام برتر ریتینگ زیر ۱۳۰۰ به علیرضا محمد از ملایر اختصاص یافت و سام خرمی از اراک در ریتینگ زیر ۱۱۰۰ قهرمان شد.

وی افزود: علیرضا بیات از تویسرکان مقام برتر پیشکسوتان را به خود اختصاص داد و مقام برتر بانوان نیز به حدیث نوری از ملایر رسید.

به نفرات برتر این دوره از مسابقات جایزه نقدی و لوح قهرمانی اهدا شد.

تویسرکان به عنوان یکی از فعالترین شهرستان‌های شطرنج کشور در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.