شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

افزایش آمار کشته شدگان سیل در کنتاکی آمریکا به ۲۵ نفر

افزایش آمار کشته شدگان سیل در کنتاکی آمریکا به 25 نفر

آمار کشته شدگان سیل در کنتاکی آمریکا به ۲۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «اندی بشر» فرماندار کنتاکی اعلام کرد آمار کشته شدگان سیل در شرق کنتاکی آمریکا به 25 نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به وخیم تر شدن هر چه بیشتر شرایط اظهار کرد لازم است اقدامات بیشتری برای نجات و امداد رسانی هر چه بیشتر انجام شود زیرا پیش بینی می شود بارش باران همچنان ادامه داشته باشد.

بشر روز گذشته نیز اعلام کرده بود وقوع مجموعه طوفان‌هایی در شرق این ایالت باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت‌های بی شماری شده که جبران این خسارت‌ها ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد.

وی ضمن اعلام وضعیت فوق العاده در 6 منطقه از این ایالت تصریح کرد ما با یکی از بدترین و مخرب‌ترن سیل‌ها در تاریخ کنتاکی مواجه هستیم. صدها تن ممکن است خانه‌های خود را از دست بدهند.

فرماندار کنتاکی تاکید کرد این یک فاجعه طبیعی است و بر طبق پیش بینی‌ها ما انتظار داریم بارش‌ها شدیدتر شده و شرایط منطقه بدتر شود. گارد ملی در این منطقه در حال فعالیت است و پلیس محلی از بالگرد و قایق‌های امداد برای نجات جان افراد گرفتار در سیل استفاده می‌کند.

براساس گزارش رویترز، وقوع این سیل باعث قطع برق 24 هزار خانه در شرق کنتاکی شده و یافتن آب آشامیدنی در بخش‌هایی از مناطق سیل زده با مشکل مواجه شده است و به همین دلیل تانکرهای آب آشامیدنی باید به منطقه اعزام شوند.

مراکز تخلیه و امداد و تجهیزات مربوطه در پارک‌های محلی باز شده اما این احتمال وجود دارد که این تجهیزات نیز در اثر شدت گرفتن سیل آسیب ببینند.

 

انتهای پیام/