شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استان کشور

سیل مسیرهای ۶ استان کشور را مسدود کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: برخی مسیرهای اصلی کشور در ۶ استان و ۱۵ مسیر مواصلاتی در پی وقوع سیل همچنان مسدود است.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت مسیرهای مسدود شده در پی وقوع سیل به خبرنگاران گفت: اکنون آزادراه تهران-شمال و کرج-چالوس، محور کن-امام زاده داود، مسیر شهداد-نهبندان، رفسنجان-انار، بابک-انار، انار-یزد، انار – مهریز در استان کرمان، سی سخت-پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور پادنا-بیده در استان اصفهان، محور ایرانشهر-خیرآباد، ایرانشهر-مهرستان، دلگان-ایرانشهر و دلگان-زهکلوت در استان سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است همچنین نزدیک به ۱۵ مسیر فرعی در استان‌های جنوب شرقی مسدود است.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مسیرهای کشور افزود: ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه روان و در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و جاده شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس سنگین گزارش شده است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: براساس اعلام سازمان هواشناسی ادامه بارش باران در برخی جاده‌های استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان و یزد گزارش شده همچنین در چند روز اخیر، وضعیت تصادفات در ناوگان حمل و نقل بین شهری مسافربری و باری افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: به همه رانندگان به‌ویژه رانندگان اتوبوس‌های بین شهری توصیه می‌کنیم در این شرایط با سرعت مطمئنه که پایین از حد سرعت مجاز است رانندگی کنند. با توجه به افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها، رعایت احتیاط بیشتر و حفظ فاصله بیشتر با خودرو جلویی برای جلوگیری از وقوع تصادفات حائز اهمیت است.