شهر خبر

کرملو: به درخشش بانوان جودو در قونیه امیدواریم

کرملو: به درخشش بانوان جودو در قونیه امیدواریم

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم جودوی بانوان گفت: با توجه به سطح آمادگی تیم جودو بانوان، به درخشش اعضای این تیم در قونیه امیدوار هستیم.

به گزارش ایرنا؛ پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح روز شنبه پس از حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی بانوان با اعضا کادرفنی و ورزشکاران این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، اظهار داشت: از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان به خاطر حمایت جدی در راستای فراهم کردن امکانات مناسب برای برگزاری اردوهای منظم تیم ملی جودو بانوان جهت اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه قدردانی و تشکر می‌کنم.

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان کشور گفت: با توجه به سطح آمادگی تیم جودو بانوان، به درخشش اعضای این تیم در قونیه امیدوار هستیم. امیدوارم جودوی بانوان با درخشش در این رقابت‌ها به دنیا ثابت کند که علی رغم تعلیق ظالمانه جودوی ایران، توانایی کسب مدال را مثل ادوار گذشته دارند.

تیم ملی جودو بانوان کشورمان این روزها در تهران و آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را جهت حضور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پیگیری می کند. صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو به همراه مریم بهاروند نایب رئیس بانوان نیز امروز در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

هدایت تیم ملی جودو بانوان برعهده تکتم بیدل است و سحر چغلوند نیز ببه عنوان مربی قرار است کنار وی راهی این بازی ها شوند. تیم ملی جودو بانوان با ترکیب هفت ملی پوش راهی قونیه خواهد شد.