شهر خبر

دختران قم نایب‌قهرمان مسابقات کشوری کیک بوکسینگ شدند

دختران قم نایب‌قهرمان مسابقات کشوری کیک بوکسینگ شدند

قم-ایرنا- رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: کیک بوکسورهای دختر قمی با کسب مدال‌های رنگارنگ نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

علی یزدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از کسب نتایج درخشان دختران کیک بوکسور قمی در مسابقات مختلف کیک بوکسینگ کشوری، ورزشکاران با آتیه قمی عنوان نائب قهرمانی تیمی مسابقات کشوری نیوفایت کیک بوکسینگ دختران را به دست آورند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات که روز پنج‌شنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان گیلان و با حضور حدود ۳۶۰ شرکت‌کننده آغاز و شامگاه جمعه به پایان رسید.

یزدی ادامه داد: در بخش تیمی این مسابقات گیلان قهرمان، قم نایب‌قهرمان و خراسان رضوی نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم اضافه کرد: در رده سنی نونهالان ثنامردان خانی و فاطمه زهرا اسلامیان از قم موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز بهاره عربی نژاد طلا و زهرا نبی مهر نیز نقره مسابقات قهرمانی کشور را برای قم به ارمغان آوردند.

یزدی یادآور شد: کوثر احمدی و فائزه بوجویی مدال طلا، زهرا باقری نقره و نگار مطیع نیز برنز رده سنی جوانان را از استان قم به دست آوردند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم بیان داشت: در رده سنی بزرگ‌سالان نیز فاطمه سادات هاشمی مدال طلا و کمربند طلایی مسابقات را به نام خود و استان قم ثبت کرد.

یزدی افزود: همچنین در این رده سنی نازنین محمدی نقره، و زهره شعبانی و زهرا ملکی نیز دو مدال برنز برای قم کسب کردند.