شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور

ناظمی: سفیران فدراسیون اتومبیل‌رانی همیاران پلیس راهور هستند

ناظمی: سفیران فدراسیون اتومبیل‌رانی همیاران پلیس راهور هستند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با تاکید بر اینکه سالی 16 هزار کشته جاده‌ای داریم گفت: در توافقی که با پلیس راهور منعقد شد سفیران فدراسیون، همیاران پلیس راهور در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات خواهند بود.

به گزارش ایرنا، مازیار ناظمی روز شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در روند پیشرفت موتورسواری و اتومبیل‌رانی صورت گرفته حاصل تلاش این خانواده است. آخرین مورد هم با حمایت و همراهی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رخ داد که روشنایی پیست مجموعه ورزشی آزادی بعد از یک دهه کامل شد تا برای استفاده قهرمانان و جوانان در دسترس قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، ۲۴ رانت مسابقه، آماده‌سازی ۱۴۰۰ ورزشکار در این رشته، عملکرد فدراسیون در سال گذشته بوده که با راه‌اندازی سامانه، بخشی در فدراسیون باقی نمانده که شفاف نباشد.

ناظمی خاطر نشان کرد: برای آنکه اتفاق خوبی در این رشته ورزشی بیفتد، از همه ایده‌ها حمایت کردیم و پای کار آمدیم. متاسفانه با وجود اینکه این رشته در تمام دنیا ورزشی و صنعتی است اما فدراسیون با عقب ماندگی‌ مالی بسیار و شکایت‌های مختلف حقوقی مواجه است اما با صبر و حوصله ادامه می‌دهیم تا فدراسیون نام نیک و بزرگ خود را حفظ کند.

وی یادآور شد: متاسفانه سالی ۱۶کشته جاده‌ای داریم که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر مصدوم و در این میان، ۱۰ درصد معلول می‌شوند.

رئیس فدراسیون افزود: در فدراسیون مجموعه غنی از قهرمانان و مربیان بی‌نظیر در کشور داریم که با توافقی که با پلیس راهور داشتیم قرار شد سفیران ترافیک را از میان کمیته‌ها و قهرمانان معرفی کنیم.

ناظمی تصریح کرد: می‌خواهیم این راه باز بماند تا آلام مردم کمتر و ایمنی آنها را بالاتر ببریم. در این راه آماده شنیدن نظرات همه آحاد مردم هستیم.