شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#لیگ برتر

کریمی: از استقلال انتظار قهرمانی داریم ولی کار سخت‌تر شده است/ علاقه دارم در لیگ برتر فوتبال تیم‌داری کنم

کریمی: از استقلال انتظار قهرمانی داریم ولی کار سخت‌تر شده است/ علاقه دارم در لیگ برتر فوتبال تیم‌داری کنم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت، با توجه به اینکه به غیر از استقلال سایر تیم‌های مدعی نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، کار آبی‌پوشان برای کسب قهرمانی سخت‌تر شده است.

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اینکه گفته می‌شود دنبال تیم‌داری در فوتبال است، اظهار داشت: در حال مذاکره هستم تا در لیگ برتر تیم‌داری کنم، اما تا زمانی که کارها نهایی نشود، نمی‌توانم نامی از آن تیم بیاورم. به تیم‌داری علاقه دارم، موضوعی که متأسفانه خیلی از عزیزان از آن چیزی نمی‌دانند و در ایران اساس اصول انجام نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر تیم‌داری روی اصول پیش برود، خیلی اتفاقات خوب می‌افتد و می‌توان فعالیت‌های خوبی در بحث فرهنگی و جذب جوانان انجام داد. اگر قسمت باشد که تیم می‌گیریم، اما اگر این اتفاق نیفتاد مطمئن باشید مدرسه فوتبال حرفه‌ای در مناطق محروم راه‌اندازی خواهیم کرد. به‌عنوان مثال در سیستان و بلوچستان مدرسه فوتبال راه‌اندازی می‌کنیم تا هر کسی نتیجه‌ای گرفت آن منطقه را آباد کند. برای آوردن مربیان هم برنامه خواهیم داشت.

کریمی در مورد اینکه آیا از باشگاه استقلال جدا خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً حضور دارم و مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان و اینکه آیا تیم خوبی برای بیست‌ودومین دوره لیگ برتر بسته شده است یا نه، گفت: فعلاً تیم خوبی بسته شده است. در کنار استقلال تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، فولاد خوزستان و ... نیز خوب بسته شده‌اند. استقلال فصل گذشته خوب بود و قهرمان شد و امسال هم انتظار قهرمانی داریم، اما با توجه به اینکه سایر تیم‌ها نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، کار سخت‌تر از سال گذشته است. این فصل تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند و یکی از سرمایه‌های استقلال و برخی تیم‌های دیگر تماشاگران هستند. سال گذشته بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و خیلی از مسائل و کمبودها بدون حضور تماشاگر گُم شده بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال مثل سال گذشته قهرمان شود. من هم تلاش می‌کنم در فوتبال قدمی بردارم که در بخش ورزش تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/