شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان

برونو سزار: قهرمانی‌ام با سپاهان فراموش نشدنی بود/ برای چه چیزی دلم تنگ شده؟ غذاهای ایرانی!

برونو سزار: قهرمانی‌ام با سپاهان فراموش نشدنی بود/ برای چه چیزی دلم تنگ شده؟ غذاهای ایرانی!

مهاجم برزیلی اسبق سپاهان گفت: خاطرات خوب و فراموش نشدنی از ایران در ذهنم باقی مانده است.

برونو سزار، مهاجم برزیلی سپاهان در لیگ یازدهم که عملکرد خوبی در این تیم داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: وقتی سپاهان را ترک کردم به النصر رفتم و آن جا به فوتبال خود ادامه دادم. پس از مدتی هم به برزیل برگشتم و در تیم های گواراتینگوئتا و بوتافوگو بازی کردم. خاطراتم از ایران؟ بسیار خوب!

وی در ادامه اظهار داشت: هر زمان نام ایران را می‌شنوم یاد خاطرات خوش می‌افتم که عمدتا در اصفهان اتفاق افتاد. مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند و به خوبی من را پذیرفتند. حالا هم همیشه نتایج سپاهان را در تورنمنت‌ها و مسابقات دنبال می‌کنم. مربیگری محرم نویدکیا؟ او کاپیتان من بود و می دانم که مدتی هم سرمربی سپاهان شد. بازی کنار او برای من اتفاق بسیار خوبی بود.

سزار درباره ارتباط خود با هم‌تیمی‌ها گفت: با چند بازیکن قدیمی سپاهان در ارتباط هستم و هنوز هم با فابیو جانواریو و مهدی کریمیان ارتباط دارم. بازگشت به ایران؟ قطعا دوست دارم به ایران برگردم و هم‌تیمی‌ها را ملاقات کنم اما نه به عنوان یک مربی زیرا اصلا علاقه‌ای به این کار ندارم و نمی‌خواهم مربی شوم. در حال حاضر ایحنت هستم. در دوران حضورم در سپاهان با زلاتکو کرانچار کار کردم و بی‌انصافی است اگر از نقش مهم و توانایی‌ها او نام نبرم. او یکی از بهترین مربیان من بوده است.

77

برونو افزود: با همه بازیکنان در آن مقطع زمانی دوست بودم و باعث افتخارم بود که کنارشان بازی کردم. نمی‌توانم بگویم با بازیکن خاصی ارتباطی صمیمانه‌تر داشته‌ام. زبان فارسی؟ هیچ‌وقت یاد نگرفتم اما دوست داشتم همیشه آن را یاد بگیرم. چیزی که دلم برایش واقعا تنگ شده غذا و آشپزی ایرانی است!  

سزار در انتها گفت: خاطرات خوب و فراموش نشدنی از ایران در ذهنم باقی مانده اما اگر بخواهم یک مورد را انتخاب کنم باید از قهرمانی در لیگ با سپاهان نام ببرم که باورنکردنی و فوق‌العاده بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/