شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم#دیپلماسی

انتقاد قائم مقام حزب مؤتلفه از «انتشار فیلم علیه گشت ارشاد» / نباید عقب نشینی کرد

انتقاد قائم مقام حزب مؤتلفه از «انتشار فیلم علیه گشت ارشاد» / نباید عقب نشینی کرد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ساخت و انتشار کلیپ‌های تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان برای کم رنگ کردن موفقیت‌های نظام در جهان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حمیدرضا ترقی با اشاره به موضوع صیانت از خانواده اظهار کرد: با توجه به نزول سوره انسان، خانواده هسته اولیه جامعه سازی اسلامی در فرآیند انقلاب اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصل ۲۹ به حقوق خانواده تاکید و مقرر شده در قانون گذاری ها صیانت از خانواده مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی علت تهاجم غرب به کانون خانواده در ایران از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی را جلوگیری از شکل گیری خانواده تراز اسلام در ایران و مانع تراشی در مسیر جامعه سازی اسلامی دانست. ترقی افزود: معتقدیم خانواده در این راستا باید مورد توجه مجلس و دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی‌حجابی و ساخت و انتشار کلیپ‌های تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیت‌های نظام در جهان است.

انتقاد قائم مقام حزب مؤتلفه از «انتشار فیلم علیه گشت ارشاد» / نباید عقب نشینی کرد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف وحجاب به بهانه‌های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامیست و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

ترقی تصریح کرد: رعایت حجاب هم یک تکلیف و واجب شرعی و هم یک‌ تکلیف قانونی است. کسانی که به وجوب شرعی آن اعتقاد ندارند باید از الزام قانونی آن مثل بقیه قوانین تبعیت کنند و برخورد با قانون شکن وظیفه ضابطین قضایی است.

وی از کوتاهی‌های دستگاه‌ها در طول ۴ دهه به لحاظ کار فرهنگی در این زمینه انتقاد کرد و گفت: کار ریشه‌ای به موازات کار ظاهری باید انجام شود.

ترقی در بخشی دیگر از سخنان خود از عدم اخذ مالیات از بیش از ۶۰۰۰ خانه خالی در مشهد خبر داد و گفت: بخشی از این خانه‌ها متعلق به بانک‌ها است.از دستگاه مالیاتی استان درخواست می‌شود نسبت به اخذ مالیات از این خانه‌ها اقدام و زمینه بهره‌وری مردم از این خانه‌های خالی را فراهم کند.

21231