شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#آمبولانس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

حادثه برای یک آمبولانس خصوصی در محور آرادان_سرخه/ یک نفر جان باخت

حادثه برای یک آمبولانس خصوصی در محور آرادان_سرخه/ یک نفر جان باخت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انحراف یک آمبولانس خصوصی در محور آرادان_سرخه خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی سه بامداد روز جمعه وقوع یک حادثه رانندگی به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ده نمک اعلام شد، ابراز داشت: این حادثه در پی وقوع انحراف یک آمبولانس خصوصی در کیلومتر ۳۱ محور آرادان - سرخه رخ داده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت و یک نفر مصدوم شد، افزود: مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری هشت نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند، ابراز داشت: این آماری که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در آن حضور داشتند متأسفانه حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان منجر به داغدار شدن یا مصدومیت همیشگی یک خانواده می‌شود.

محمدخانی اضافه کرد: خستگی، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو عمده دلایل بروز این سوانح تلخ هستند که رعایت این نکات و همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند از وقوع چنین حوادث تلخی پیشگیری کند.