شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ورامین#فجر

اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد

اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد

ورامین - ایرنا - با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های شهدا ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش و آحاد مختلف مردم ، اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ اولین یادواره شهدای تیم فوتبال فجر ورامین با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان ، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، درویشی فرماندار ورامین، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آحاد مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهدای گمنام ورامین برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در اولین یادواره شهدای تیم فوتبال فجر ورامین که در جوار شهدای گمنام ورامین برگزار شد، اظهار کرد : باشگاه دهها شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نمونه آن ۱۸ شهیدی است که در این مسیر پرورش داده شده اند و این شهدا به ندای امام خمینی لبیک گفتند و به سوی جنگ حق علیه باطل شتافتند.

اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد

وی افزود : باید برای این تیم محتوای رسانه و تصویری ، از جمله ساخت سریال صورت بگیرد زیرا ظرفیت این مهم وجود و در این راستا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به یکی از آیات قرآن خاطر نشان کرد : در قران کریم امده که شهدا زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند، شهید به آن مقامی می‌رسد که می‌تواند دست دیگران را بگیرد.

در پایان این مراسم نیز از ۱۸ خانواده شهدای فجر ورامین تقدیر به عمل آمد و به رسم یادبود تصویر شهید والامقام خانواده اهدا شد.

اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد

اولین یادواره ۱۸ شهید تیم فوتبال فجر ورامین برگزار شد

به گزارش ایرنا ، فوتبال فجر ورامین درسال ١٣۵٨ توسط شهید محسن قاجار تاسیس شد. محسن قاجار عضو سپاه پاسداران بود و علاوه بر او، ۱۸ بازیکن دیگر این تیم، طی ۸ سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند و  این تیم را در سطح کشور، رکورددار شهادت نمودند. 

همچنین ۴٣ بازیکن این تیم، رزمنده بودند و ٢١ نفر آنان به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

در سوابق بازیهای این تیم، حضور در مسابقات جام حذفی کشور، حضور در لیگ دسته سه کشور، حضور در دسته دو باشگاههای تهران و لیگ برتراستان تهران را می توان ذکر کرد. 

تیم فجر ورامین تاکنون ۹ بار قهرمان باشگاه های ورامین و ۳ بار قهرمان لیگ توابع استان تهران شده است.