شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#مهدوی کیا#باشگاه پرسپولیس

مرتضی فنونی زاده:پرسپولیس تجربه تلخی از خرید مهاجم برزیلی دارد

به چه حقی به اسطوره ای مثل مهدوی کیا توهین می کنند/ یحیی باید از مهاجم پرسپولیس آقای گل بسازد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از بابت توهین عجیب پیمانکار ورزشگاه درفشی فر به مهدی مهدوی کیا بسیار دلخور و عصبانی شده است.

 به چه حقی به اسطوره ای مثل مهدوی کیا توهین می کنند/ یحیی باید از مهاجم پرسپولیس آقای گل بسازد

خبرورزشی- به تازگی سهند حبیب زاده پیمانکار ورزشگاه درفشی فر با انتشار یک استوری عجیب علیه مهدی مهدوی کیا نوشت:

" آقای مربی، آقای استعداد یاب، آقای اسطوره، اینجا مسابقات آسیایی بود. اینجا از حاضر آماده خوری خبری نبود. با اسپانسر میلیاردی که هنر نیست آکادمی داشتن! عملکرد شما را هم دیدیم. حیف از فوتبال درگیر ستارگان اسبق! بهتر است به هامبورگ برگردید و آنالیزور موفق باشید. کت و شلوار مربیگری برای شما بزرگ است."

مرتضی فنونی زاده در واکنش به این متن منتشر شده به ما گفت: من واقعا مانده ام پیمانکار ورزشگاه درفشی فر به چه حقی به اسطوره ای مثل مهدوی کیا توهین می کند؟ اگر اشتباه نکنم ورزشگاه درفشی فر متعلق به باشگاه پرسپولیس بوده که اجاره داده شده است. این افراد اما حالا برای خود این حق را قائل می شوند که به یکی از ستاره های تاریخ تیم ملی ایران و پرسپولیس توهین کنند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید و حتما با فرد خاطی برخورد کند. این که نمی شود هر کسی از گرد راه رسید به اسطوره های این مملکت توهین کند تا اسم خودش مطرح شود. این حرف ها من یکی را خیلی آزرده خاطر کرد. اگر یک فوتبالی حرفی در مورد یک فوتبالی بزند باز قابل هضم است اما اینکه یک فرد غیر فوتبالی علیه آدم مودب و بی حاشیه ای مثل مهدی مهدوی کیا مطلبی منتشر کند جای برخورد و رسیدگی دارد.

مدافع اسبق پرسپولیس ادامه داد: من نه رابطه ای با مهدی مهدوی کیا دارم و نه یک چای خالی او را خورده ام. وکیل مدافع مهدوی کیا هم نیستم و همبازی او هم نبودم اما وقتی یک غیر فوتبالی این مطالب را منتشر می کند وظیفه باشگاه پرسپولیس است که از پیشکسوت خودش حمایت کند. ما پیشکسوتان هم شاید هزار تا مشکل با هم داشته باشیم اما یک موی گندیده فوتبالی ها را با صد تا غیر فوتبالی عوض نخواهیم کرد.

فنونی زاده در خصوص اعتراض های اخیر هواداران و یحیی گل محمدی و عدم خرید مهاجم از سوی باشگاه گفت: اینکه پرسپولیس مهاجم می خواهد شکی نیست. آقای درویش بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و یکم شروع به خرید بازیکنان بزرگ و ستاره کرد. علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سعید صادقی خریداری شدند درحالی که همه باشگاه ها آنها را می خواستند. به تازگی هم با توجه به جدایی رضا اسدی سینا اسدبیگی از ذوب آهن خریداری شد. بنابراین باشگاه خرید مهاجم را نیز در دستور کار خود دارد اما من شنیدم برخی ایجنت ها پس از لو رفتن اسم کاسیانو مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی شروع به سنگ اندازی کردند.

وی در ادامه افزود: من شنیدم این مهاجم برزیلی که شناخته شده هم نیست خواستار ویلا در شمال شهر تهران، گرفتن ویزا برای نامزد خود یا درخواست های عجیب و غریب دیگری داشته که در شأن باشگاه پرسپولیس و فوتبال ما نبوده است. متأسفانه ما در پرسپولیس تجربه تلخی از خرید مهاجم برزیلی داریم. از دی کارمو بگیرید تا تادئو و ... که هرگز نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند. بنابراین باید به فکر گزینه های بعدی باشیم. البته نباید به هر قیمتی و شرایطی بخواهیم مهاجم بی کیفیت و مدعی خارجی بخریم.

فنونی زاده با اشاره به توانایی های مهدی عبدی، یادآور شد: بار دیگر تکرار می کنم پرسپولیس مهاجم می خواهد اما ما می توانستیم از مهدی عبدی یک آقای گل دیگر مثل علی علیپور بسازیم. او هم مثل علیپور بچه مازندران است و توانایی زیادی روی زمین و هوا دارد. باید هوای این بچه را داشته باشیم و حتم دارم او می تواند حتی آقای گل لیگ برتر شود به شرط آن که از لحاظ روحی و روانی هم آماده شود. البته خود مهدی عبدی که من خیلی هم قبولش دارم باید تمرکز بیشتری روی تمرین و فوتبالش گذاشته و به نصایح مربیان گوش دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درخصوص لغو دیدار خداحافظی سید جلال حسینی با ملوان انزلی گفت: سید جلال حسینی هم از نظر من یک اسطوره برای فوتبال ایران، پرسپولیس و شهر انزلی است. امیدوارم شان و منزلت این مدافع پرافتخار، فنی و اخلاق مدار حفظ شده و این بازی خداحافظی با مساعدت مدیران باشگاه انزلی برگزار شود. البته شاید آنها از بیانیه باشگاه پرسپولیس دلخور شده باشند اما من دوستان زیادی در انزلی دارم که سرآمد آنها زنده یاد سیروس قایقران بود. برو بچه های انزلی و تیم ملوان بسیار با معرفت هستند و من مطمئن هستم این دلخوری یا سوء تفاهم مرتفع شده و به خاطر اعتبار سید جلال حسینی و خدماتش به فوتبال این بازی خداحافظی برگزار شود.