شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیکان#بازیکنان

فلسفه پیکان جوانگرایی است/ روی مبالغ بازیکنان نظارت نشود سقف قرارداد می‌شود کف قرارداد!

فلسفه پیکان جوانگرایی است/ روی مبالغ بازیکنان نظارت نشود سقف قرارداد می‌شود کف قرارداد!

عطابخش نظر متفاوتی نسبت به افزایش بی‌رویه مبلغ دستمزد بازیکنان فوتبال دارد.

امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درباره قرعه‌کشی لیگ برتر بیست و دوم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تشکر از فدراسیون و سازمان لیگ بابت قرعه‌کشی خوب که همه چیز در آن صحیح انجام شد و فکر می‌کنم مسابقات خوبی را شاهد خواهیم بود. در کدام ورزشگاه بازی می‌کنیم؟ میزبانی ما یا در ورزشگاه شهرقدس یا در دستگردی خواهد بود. چمن شهرقدس هنوز خوب نیست و ممکن است به لیگ نرسد و نیازمند برگزاری جلسه در این زمینه هستیم.

وی درباره عملکرد پیکان در فصل نقل و انتقالات افزود: نفرات مدنظر کادر فنی و حسینی جذب شده‌اند. به جز یکی دو پست کم و کسری نداریم. در تهران زندگی اردومانندی برای اعضا تشکیل داده‌ایم. از نحوه آماده‌سازی و بازی‌ها هم اعضای کادرمان راضی هستند و هم ما. با توجه به بودجه‌ای که داریم البته سعی کردیم بازیکنانی جوان جذب کنیم زیرا فلسفه ما جوانگرایی است و می‌خواهیم در آن زمینه کار کنیم.

مدیرعامل پیکان در خصوص افزایش قیمت بازیکنان گفت: در خصوص سقف قراردادها گفته‌ام که نهادهای نظارتی باید در همه باشگاه ها حضور پیدا کنند. اگر نظارتی نباشد سقف تبدیل می‌شود به کف. چیزی که این روزها شاهد آن هستیم.

وی در ادامه در خصوص فلسفه باشگاه پیکان گفت: خدا را شکر در رده‌های پایه هم پیکان خوب کار کرده و امیدواریم یک هارمونی بهتری بین تیم‌های پایه و بزرگسال ایجاد کنیم. نکته مهم البته این است امسال در نوجوانان، جوانان و دیگر رده‌های پایه دنبال قهرمانی نیستم. اولویت اصلی‌ همان هارمونی است و در تیم بزرگسالان هم می‌خواهیم استعدادهای خوبی به فوتبال معرفی کنیم.

عطابخش افزود: والیبال بانوان، اتومبیلرانی، شمشیربازی و فوتسال بانوان دیگر رشته‌هایی است که در پیکان فعال هستند. با بودجه کمی که داریم در راستای رسالت‌مان یعنی همان مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم و پاسخگوی ورزش‌های کارگری هم هستیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/