شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارمنستان#قدیمی#المپیک#کشتی

کتف آسیب‌دیده الکسانیان و خودداری ارمنی‌ها از ریسک در مورد حریف ساروی

کتف آسیب‌دیده الکسانیان و خودداری ارمنی‌ها از ریسک در مورد حریف ساروی

اینطور که پیداست امسال بیش از همه سال‌ها آسیب‌دیدگی قدیمی کتف، آرتور الکسانیان ستاره کشتی ارمنستان و قهرمان المپیک را آزار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرتور الکسانیان قهرمان المپیک 2016 ریو که در المپیک 2020‌ توکیو نیز صاحب مدال نقره شد، اصلی‌ترین امید تیم ملی فرنگی ارمنستان در مسابقات جهانی پیش رو محسوب می‌شود.

او که برنز المپیک 2012 لندن به همراه سه طلا و دو نقره قهرمانی جهان را هم در کارنامه دارد، در آخرین تورنمنت پیش از مسابقات جهانی بلگراد یکی از کشتی‌گیران شرکت‌کننده در تورنمنت پیتلاسینسکی لهستان بود، که کادر فنی تیم ملی فرنگی امید داشت پیش از مسابقات جهانی بلگراد، هادی ساروی در یک میدان بین‌المللی رودرروی اصلی‌ترین رقیبش قرار بگیرد.

با این وجود الکسانیان به کشتی‌ها ادامه نداد و ساروی که در اسلو قهرمان جهان شده بود در این تورنمنت نیز مدال طلای وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کرد.

الکسانیان چند سالی است که با آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف دست و پنجه نرم می‌کند. او طی ماه‌های گذشته برای مدتی به آمریکا رفته بود که روند درمانش را آنجا طی کند، اما به تازگی در تمرین دوباره کتفش آسیب دیده است.

این کشتی‌گیر در جام پیتلاسینسکی در حین کشتی‌ها دوباره از ناحیه کتف احساس درد کرد و مربیان تیم ملی ارمنستان ترجیح دادند که ریسک ادامه مبارزه‌ها را به جان نخرند و اگر قرار به ریسک هست، این کار را در مسابقات جهانی 2022 بلگراد انجام دهند.

الکسانیان در لهستان هم زیر نظر پزشک قرار گرفت و در بازگشت به ارمنستان باید با دقت بیشتری تمریناتش را دنبال کند که بتواند با همین آسیب‌دیدگی مزمن که به تازگی نیز تشدید شده است، خودش را به مسابقات جهانی پیش رو برساند.



انتهای پیام/