شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

پیام تسلیت رییس حوزه هنری برای درگذشت دکتر دوایی

پیام تسلیت رییس حوزه هنری برای درگذشت دکتر دوایی

محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری درگذشت دکتر منوچهر دوایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری درگذشت دکتر منوچهر دوایی پزشک امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. در پیام تسلیت دادمان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

دکتر منوچهر دوایی، استاد سرافراز پزشکی، طبیب خوش‌نام و نام‌آشنا برای رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، الگوی مسلّم مسؤولیت پذیری، تعهد و عرق به میهن، دیار فانی ما را به قصد دیدار خالقش ترک گفت؛ روحش قرین آرامش و بهجت باد.

او در زیست علمی‌اش چهره‌ای سرآمد و از نوابغ عرصه پزشکی و آموزشِ درمان بود و بواسطه روحیه اخلاق‌مدار، متعهد و مخلص به خدمت به کشورش، سال‌ها حضوری ثمربخش و مستمر در جنگ تحمیلی داشت تا جایی که به‌عنوان «پدر جراحی دفاع مقدس» از وی یاد می‌شود.

او که از دفاع مقدس به عنوان بهترین بخش زندگی‌اش یاد می‌کرد، مسلماً نگاهی خاص به جهان اطراف داشت و همین نگاه باعث شد نامش فراموش نشود و یادش، امید و بالندگی برجای گذارد. «مینوچهر» عنوان کتابی که حاوی خاطرات ایشان است حتماً زیبا و درس آموز خواهد بود.

این فقدان جبران ناپذیر را محضر خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی و جانبازانی که دلباخته لبخند زیبا و لحن آرام ایشان بودند، تسلیت عرض می‌کنم و به حرمت پیمان مقدس او برای لحظه لحظه خدمت به اعتقاد و مردمش، برای روح او مغفرت الهی و همراهی با شهدا را مسألت می‌نمایم.