شهر خبر

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: ۱۲۸ درخواست مراجعه کنندگان در ستاد میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان کشور در همدان مورد بررسی قرار گرفت.

«علی حقیقی» روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درخواست‌های مردمی همزمان با سفر هیات دولت به استان همدان، با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان در پنجم و ششم مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی رسیدگی و برطرف شد.

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

حقیقی دیدار چهره به چهره مراجعه کنندگان با معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان را مطلوب دانست و گفت: درخواست‌ها بیشتر در حوزه مزایا و حقوق و انتقال کارکنان، اشتغال جوانان، تسهیلات ازدواج، ورزش قهرمانی، باشگاهها و حوزه سمن‌ها و جوانان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از حضورسیدمحمد پولادگر معاون ورزش وزیر و عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در سفر استانی هیات دولت به استان همدان، خاطرنشان کرد: سفر معاون وزیر برای استان همدان به خصوص در حل مشکلات مراجعه کنندگان بسیار موثر و پربار بود.

همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان کشور امروز از بخش‌های مختلف اداره ورزش و جوانان استان همدان بازدید و با کارکنان به گفت وگو پرداخت.

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر کرده است.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.