شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاراته

برگزاری نشست هیات کاراته بسیج کل کشور

برگزاری نشست هیات کاراته بسیج کل کشور

جلسه هیات کاراته بسیج کل کشور به میزبانی مشهد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست مسئولان و روسای هیاتهای کاراته بسیج کل کشور،صبح امروز پنجشنبه ۶ مرداد ماه سال جاری در شهر مشهد برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از سخنرانی سردار محمد ابوالحسنی رییس هیئت کاراته بسیج کشور،  

استان‌های فعال در کاراته گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند. در ادامه بهزاد امنی، رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از عملکرد ۱۶ ماه خود را به صورت مستند ارائه کرد و نقطه نظرات خود را درخصوص ورزش بسیج به خصوص کاراته مطرح کرد. 

بهزاد امنی با یادآوری اینکه هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی به عنوان برترین هئیت ورزشی سپاه استان بین ۲۰هیات کشور انتخاب شده است، گفت: مسابقات استانی با حضور ۲۸۰ ورزشکار در محوطه باز چمن طبیعی بر روی ۵ تاتامی با عنوان جشنواره هنرهای رزمی به صورت رایگان و با اهدای تندیس حکم قهرمانی و مدال را برگزار کردیم. در جهت ترویج ورزش همگانی و حرفه‌ای در مناطق کم برخوردار همایش پیاده روی را در ۳ مرحله داشتیم که هر مرحله با حضور ۵۰۰ نفر برگزار شد که مجموعا ۱۵۰۰ نفر در این طرح مشارکت داشتند. 

IMG-20220728-WA0003

وی افزود: برگزاری استاژ فنی و سمینار فنی در جهت توانمندسازی کاراته کاران استان در تبریز با حضور اکثر هیات‌های شهرستانی بسیج با تدریس مدرسین بین المللی، افتتاح دفتر هیات کاراته بسیج در مکانی مناسب به کمک خیرین بسیجی، برگزاری جلسات هر ۳ماه یک بار با حضور هیات رئیسه و مسئولین کمیته‌ها، اهداء کمک مومنانه به ۱۳۰خانواده بی بضاعت در مکان‌های کم برخوردار، برگزاری استعدادیابی در تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و جذب  نونهالان در ورزش کاراته، برپایی کلاس‌های روانشناسی ورزشی برای کاراته کاران استان، شرکت در دو دوره مسابقات کشوری و چهار دوره مسابقات بین المللی  مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا و کسب مدال های رنگارنگ، شرکت در مسابقات مجازی جهانی هند،‌ آلمان و ایران،  کسب مدالهای رنگارنگ در مسابقات تصویربرداری اماکن تاریخی استان در جهت شناساندن اماکن تاریخی در سطح استان، برگزاری ۳ دوره تجلیل از قهرمانان و خیرین ورزش کاراته، تعامل با ادارات دولتی و کمک گرفتن جهت اهداف عالیه هیات کاراته بسیج استان، برگزاری مراسمات مذهبی و حضور در مراسمات مهم با عنوان هیات کاراته بسیج، برگزاری مراسم ۴۰۰ نفری برای هفته دفاع مقدس و حضور چند صد نفری در مراسم روز قدس، تشکیل کار گروه اندیشه ورزی با همراهی پیشکسوتان و مسئولین استان در جهت اهداف عالیه هیات کاراته بسیج و اعزام تیم به مسابقات رسمی بین المللی حضوری از جمله اقداماتی است که در این یک سال به سرانجام رساندیم. 

وی تاکید کرد: هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی طی این سالها هنواره در کنار توجه به ورزش قهرمانی، ترویج فرهنگ پهلوانی را در دستور کار خود قرار داده و سعی کرده تا مروج اخلاق جوانمردانه در میان ورزشکاران و قهرمانان استان باشد.

لازم به ذکر است، امنی در پایان صحبتهای خود  از حمایتهای سردار حاج محمد ابوالحسنی معاون امور مجلس و رئیس هیات کاراته بسیج کشور، سرهنگ پاسدار علی حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه استان و  پاسدار حاج مجید حیدرپناه مدیر قهرمانی سپاه استان قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ابوالحسنی طی تماس تلفنی با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، نقطه نظرات و دیدگاههای روسای هیاتهای کاراته بسیج استانی  را در خصوص گسترش همکاریها با هدف فراگیر شدن هرچه بیشتر این هنر رزمی در سراسر کشور به سمع وی رساند که با استقبال طباطبایی همراه بود.

انتهای پیام/