شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قانون اساسی#تحریم‌ها

وزرای خارجه و کشاورزی به کمیسیون اصل نود فراخوانده شدند/ ورود کمیسیون به موضوع صندوق‌های بازنشستگی

وزرای خارجه و کشاورزی به کمیسیون اصل نود فراخوانده شدند/ ورود کمیسیون به موضوع صندوق‌های بازنشستگی

ایلنا نوشت :اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی هفته آینده وزاری خارجه و کشاورزی را به کمیسیون فراخواندند تا درباره نحوه اجرای قانون لغو تحریم‌ها و تأمین نهاده‌های دامی گزارش‌هایی دریافت کنند.

اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از شنبه تا چهارشنبه هفته پیش رو(۸ تا ۱۲ مردادماه) جلساتی برگزار می کنند که دستور آن به شرح زیر است:

شنبه، ۸ مرداد ماه:

جلسه کمیته سیاسی با مدیران آموزش و پرورش و شهرداری تهران در خصوص پرونده مطروحه.

یکشبنه، ۹ مرداد ماه:

جلسه هیأت رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرونده ها و شکایات واصله.

جلسه کمیسیون با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و معاونان در خصوص تعامل و همکاری های دوجانبه(استفاده از ظرفیت های تقنینی و نظارتی)

دوشنبه، ۱۰ مرداد ماه:

جلسه کمیته اقتصادی با حضور مدیران وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)

جلسه کمیسیون با حضور معاونان امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در خصوص تقویت تعاملات فی مابین و هماهنگی نحوه پاسخگویی به مکاتبات کمیسیون اصل نود( در محل کمیسیون تلفیق)

جلسه کمیته اقتصادی با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت اسناد و املاکت کشور، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور در خصوص پرونده مطروحه.

جلسه کمیسیون با حضور وزیر امور خارجه در خصوص بررسی نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس انرژی اتمی.

سه شنبه، ۱۱ مرداد ماه:

وزرای خارجه و کشاورزی به کمیسیون اصل نود فراخوانده شدند/ ورود کمیسیون به موضوع صندوق‌های بازنشستگی

جلسه کمیسیون با حضوری مدیران وزارتخانه های راه و بهداشت، قوه قضائیه سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات کشوربیمه مرکزی و فرماندهی کل نیروی انتظامی در خصوص تصادفات جاده ای و راهکارهای کاهش تلفات انسانی.

جلسه کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی در خصوص نحوه تأمین نهاده های دامی و قیمت گذاری و خرید تضمینی شیر خام و گوشت قرمز.

چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه:

جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی و دیوان محسابات کشور در خصوص صندوق های بازنشستگی.

۲۱۲۲۰