شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#گمرک#بوشهر#رئیس قوه قضائیه

ضرب‌العجل اژه‌ای به گمرک برای اعلام چرایی تاخیر ۱۰ ساله در واگذاری کالاها به اموال تملیکی + فیلم

ضرب‌العجل اژه‌ای به گمرک برای اعلام چرایی تاخیر 10 ساله در واگذاری کالاها به اموال تملیکی + فیلم

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از انبار گمرک بوشهر خطاب به مسئول گمرک گفت: اینجا یک لیست ١٨� تایی آورده‌اند که کالایی از سال ٩١ اینجاست! شما می‌گویید تشریفات برای اعلام و واگذاری به اموال تملیکی یک ماه است، از سال ٩١ تا الان یک ماه نشده است؟!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام محسنی‌اژ‌ه‌ای، رئیس قوه قضائیه امروز در سفری با پرواز عمومی و بدون تشریفات هزینه‌زا، وارد استان بوشهر شد. بررسی و رفع چالش‌ها و معضلات موجود مرتبط با دستگاه قضا در استان بوشهر از جمله اهداف این سفر است.

محسنی‌اژه‌ای در جریان این سفر از انبار گمرک بوشهر بازدید کرد و پس از اطلاع از تعلل گمرک در اعلام اموال متروکه به سازمان اموال تملیکی، ضرب‌العجل چند ساعته‌ای داد تا مسئول گمرک بوشهر توضیحات خود را در این خصوص ارائه کند.

رئیس قوه قضائیه در بازدید خود از انبار گمرک بوشهر خطاب به مسئول گمرک گفت: اینجا یک لیست ١٨� تایی آورده‌اند که کالایی از سال ٩١ اینجاست! شما می‌گویید تشریفات برای اعلام و واگذاری به اموال تملیکی یک ماه است، از سال ٩١ تا الان یک ماه نشده است که این را اعلام و تحویل دهید؟! این لیست را به شما می‌دهیم و تا عصر به ما جواب بدهید که چه کسی مقصر است.

 

قوه قضائیه , انبار ,

انتهای پیام/