شهر خبر

سوریان: حضور برادرم در قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تاثیرگذار بود

سوریان: حضور برادرم در قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تاثیرگذار بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: حضور حمید سوریان در قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی ایتالیا تاثیرگذار بود زیرا او به عنوان قهرمان المپیک از نظر روحی و روانی بسیار به تیم کمک کرد.

به گزارش ایرنا، محسن سوریان پس از قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی ایتالیا، اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌های ایران، آذربایجان و گرجستان رقابت پایاپایی را داشتند و خدا را شاکریم که قهرمانی نصیب تیم ایران شد.

وی افزود: این قهرمانی را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم، به ویژه به همه کسانی که در استان‌ها و شهرها کار مربیگری و سازندگی را بر دوش داشتند و برای این کشتی‌گیران زحمت کشیدند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان عنوان کرد: امیدوارم کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، پایه محکمی برای آینده و پشتوانه‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان باشند و شاهد این باشیم که روی سکوی المپیک بروند.

وی در خصوص حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در کنار این تیم گفت: حمید سوریان فارغ از اینکه برادر من است، بعنوان یک نماد و سمبل در کشتی فرنگی شناخته می شود که صاحب سبک در کشتی دنیا است. حمید قهرمان المپیک و دارنده ۶ مدال طلای جهان است که اندوخته و تجربه زیادی دارد. او در کنار تیم ما حضور داشت و هر لحظه نکات فنی را به کشتی گیران گوشزد می‌کرد. از سوی دیگه اینکه یک قهرمان المپیک در کنار کشتی گیران قرار گرفته و از لحاظ روحی و روانی بسیار مفید و کمک کننده بود و معتقدم که حضور او در قهرمانی تیم ما تأثیر به‌سزایی داشت.