شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان#رییس جمهور#اشتغال#سال جاری

ایجاد ۴۰ هزار شغل در استان نوید رییس جمهور به مردم همدان

ایجاد ۴۰ هزار شغل در استان نوید رییس جمهور به مردم همدان

همدان-ایرنا- رییس جمهور در جمع پرشور اقشار مختلف مردم همدان گفت: تعهد اشتغال این استان در سال جاری ۲۷ هزار شغل است که از مدیران می خواهم این رقم به ۴۰ هزار شغل افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آیت الله «سیدابراهیم رییسی» روز پنجشنبه در جمع باشکوه و پرشور مردم شهرستان همدان در سالن ۶ هزار نفری سردار شهید حاج حسین همدانی افزود: ایجاد ۲۷ هزار شغل در سال برنامه امسال استان است اما همه بخش های اداری برای فعال کردن تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

وی با بیان اینکه توفیقی است که در بین مردم مجاهد شهر همدان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان هستم عنوان کرد: ۲ رمز موفقیت این شهر و این دیار ایمان، اعتقاد و باور به خدا و مجاهدت در راه حق است که در وصف مردم این منطقه محسوب می شود.

آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: همدان مهد مردان و زنان فرهیخته است که در طول تاریخ نام آور شده اند و نام حکیمان و فیلسوفانی چون بوعلی، باباطاهر و میرزاده عشقی بر زبان جاری است و این شهر مهد بزرگانی از علما و فلاسفه است که در جهان اسلام تاثیرگذار بوده اند.

رییس جمهور تصریح کرد: رشادت و ایستادگی دوران دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم که مردم استان همدان فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند و اینجانب افتخار خدمتگزاری در بین مردم همدان در سالهای ۶۱ و ۶۲ را داشتم.

آیت الله رییسی افزود: استان همدان در دفاع مقدس و در مقابل بمباران هایی که شبانه روز مردم همدان را از ناحیه صدامیان تهدید می کرد خوش درخشیدند و ایستادگی مردم استان دشمن را نا امید کرد و امروز تکلیف است که در محضر شهیدان و مجاهدان و ایثارگران و سلحشوران دین و وظیفه خود را به شهدا ادا کنیم.

وی اظهار داشت: از جمله مسائلی که در استان و شهر همدان، مردم را رنج می دهد مساله آب است که به مسئولان و استاندار تاکید شده کار با جدیت دنبال شود.

این خبر در حال تکمیل است...