شهر خبر

پایان روز دوم ثبت‌نام انتخابات کمیته المپیک بدون نام‌نویسی نامزد جدید

پایان روز دوم ثبت‌نام انتخابات کمیته المپیک بدون نام‌نویسی نامزد جدید

تهران- ایرنا- دومین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که تا پایان وقت اداری، هیچ داوطلبی برای ثبت‌نام مراجعه نکرد.

به گزارش ایرنا، با تصمیم مجمع عمومی و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، مجمع انتخاباتی این کمیته ششم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود که به همین منظور ثبت‌نام از داوطلبان پست ریاست، نائب رئیسی و اعضای هیئت اجرایی از صبح روز گذشته پنجم مردادماه آغاز شد و تا بیستم ماه جاری ادامه دارد.

در همین راستا و در روز اول ثبت‌نام، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست‌های ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیئت اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست و غلامرضا شعبانی‌بهار برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام نامزدی کردند.

اما تا پایان وقت اداری روز دوم(پنجشنبه) هیچ داوطلبی برای ثبت نام به دبیرخانه ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مراجعه نکرد.